Wednesday 22 July 2009

...komplett... tom... samma sak ?

jag orkar inte det här mer.
kom inte ens i närheten av mig, för jag har fått nog.


sitter i min husvagn på öland. och är sjuk.


ett glatt blogginlägg kan knappast förväntas.

och jag vet inte ens varför jag skriver.

vet att det är helt meningslöst. varför skulle jag få svar här när du är tyst annars?

det är för mycket. alldeles för mycket i huvudet.

känner hur jag faller, sakta.

det är nästan värre än att falla snabbt.

man har mer tid på sig att se allt man skulle kunnat ta tag i. men gör det inte för man hinner inte reagera.

idiot.




den 7e blev jag moster igen. Cyan Binks. 4,5 kg, precis som jag.

hoppas ingen av mina systerdöttrar begår samma misstag som jag tydligen inte kan sluta begå...

._.

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .