Saturday 15 March 2014

Show me sex appeal, get on your hands and knees, forget about the kneel, it's best to keep me pleased...

Don't mess with me - Temposhark
(nyupptäckt awesomeness)

Har hamnat i ett flow av kreativitet på många plan, känns helt underbart. Jag mår bättre, äter bättre, rör på mig, dansar, sjunger, lever... :)
Känner hur det knakar inombords och de kreativa låtskapande kugghjulen börjar röra sig, väntar bara på det perfekta tillfället när låtar börjar skriva sig själva.
Det ser så mycket ljusare ut när jag får hålla på med det jag älskar, och nu har sak efter sak i princip serverats på silverfat.

Missförstå mig rätt, det finns fortfarande mörka moln på himlen, men de passerar fortare och de som släpper en skur eller två torkar snart i solskenet som väntar. Jag är pepp, känner mig sprudlande och är nykär i musiken, en underbar sak att uppleva i ett så pass långt förhållande.

Det är en hel del att göra före terminens slut, men stressen hinner inte bita sig fast, och jag vet att allt ordnar sig :)

...and now I rule the world

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .