Sunday 9 March 2014

Well that escalated quickly..!

Höll på att somna... John Frusciante i högtalarna och Windows media players supermegaawesometrippy visuella effekter på. Mitt i en låt hör jag ljud. Som fyrverkerier men ändå inte. Tankarna går direkt till det jag läste för bara någon timme sen efter att mamma frågade vad som hade hänt i Ryd. Jag visste ingenting, men googlade... Hamnade på Corren.se och fick reda på att det var skottlossning här igårkväll... Tänkte att det kanske var något liknande igen. Även om jag inte är orolig för min skull känns det sådär trevligt att sånt sker några gator bort.
Är hur som helst klarvaken nu och känner obehag.
Hoppas verkligen det bara var idioter som sköt raketer utan någon som helst vettig anledning...

Som Amanda sa... Det är ett wake up call när det händer utanför dörren.

Oh well, lär veta imorgon om det var något att bry sig om... Men ändå. Det hände ju ändå igår, tydligen.

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .