Monday 9 June 2008

ey...!! >.<


tänkte först säga att de absolut inte finns nåt tvång på att läsa de ja skriver här. vilket leder till att man inte personligen ska reta sig på nåt som står här.
de e MIN blogg. där ja skriver mina tankar o känslor, o har man nåt o säga om de så finna kommentarsdelen till de. men de e grymt onödigt o använda de som står här för att argumentera emot mig i div. aspekter....

laddade ner massa gutt från rockstar supernova gängets mysrockiga framträdanden :D

älskar Lukas Rossis röst, o han verkar va me i ett band som heter Rise Electric. check em out ^^ typ..headspin. GAH i love it! :D

skulle fixat pass idag men tiderna blev lite fel så de blir imorn :S :P ^^

hehe...

gambas al pilpil snart <3 mumma :'D

sen ska ja öva som as me modern.... >.< hon MÅSTE lära sig den x) hehe

jao....

all for now :) byebye

1 comment:

  1. Din blogg = du bestämmer vad det ska stå!

    Jag ska slå ner alla som protesterar mot det!!!

    btw, jag kommenterade ett lite äldre inlägg....scrolla ner och kolla om du inte redan gjort det.

    Ha det bäst!

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .