Tuesday 17 June 2008

fruitcake goes UK

(bild från förra sommaren i England)
:D


Imorn drar ja till England, blir borta nästan 2 veckor :) ska bli sååååå skönt! e grymt trött på Sverige o på att aldrig göra nåt, längtar efter min släkt o ja (kanske låter weird) har ändrats mkt sen förra sommarn då de såg mig sist, o ja e ganska stolt över den ja e nu, så ja vill visa dem vem ja e nu!! så fort ja landar i England känner ja mig hemma. ja älskar flygplatserna där o första andetaget av frisk engelsk luft utanför mormors hus e nästan som en drog :D haha! ja blir helt pirrig imagen av att tänka på de nu :) hennes trädgård, fyllda av rosor som ger luften där en söt doft, o lukten i hennes hus. den e så trygg. ja älskar verkligen allt där. o ja tycker om att prata engelska. när ja inte har nåt annat val älskar ja de. vet att mamma blir så glad oxå x'D haha, men seriöst. där känner ja mig inte svensk för 5 öre :) om ja inte hälsar på i Elles skola, o de ber mig säga nåt på svenska x) ja chockar mig sj då, om ja säger nåt.. min röst har ett helt annat tonläge... usch :P


packandet är totalt överskattat! (ja har inte börjat än (A))


färgade om håret igår :) mitt hår va inte jättesvart förra sommarn... o ja hade ingen direkt frisyr.. x) de hängde där, o va vågigt, o typ... rödsvart tror ja :O ja hade ju färgat de rött när de va ganska svart så de typ... va rött om solen sken på de elr en lampa elr så... de va iaf urtvättat o trist. Emo-looken fixades ju efter england :P nu e de iaf vääldigt svart, långt o me snelugg ^^ lite små emo sådär ;) tydligen heter de inte att man e emo. isf e den rätta benämningen "fashioncore" men va sjutton? emo låter bättre. JA, de e en musikstil. men nu har de blivit mer än så. men visst, man kanske ska säga att mane emoare isf. eftersom de heter hårdrockare o inte hårdrock. :P men vem orkar? de kmr va emo ändå :D hmm...om man lyssnar på metal då? Metalist låter ganska nice?? :D yes, bra :D haha, kom på't själv xD oh gosh... dialekt x)


Min engelska har nog amerikaniserats lite...kanske försvenskats på ett hörn oxå :/ ajajaj! får göra som ja brukar göra när ja först landar :D lyssna in mig ett par timmar o inte säga så mkt.. sen kmr de flyta på... o de tar ett tag innan ja låter som en inbiten engel :D mohahaha ;)


Min mobil har då lagt av igen, o Joeng idioterna skickade iväg den..IGEN. (den kom NYSS tbx) såå....3e gången den lagas. hoppas på en ny, annars blir ja skitarg ^^


Alltså har ja ingen mobil med duglig kamera >.<>


GAH I LÄNGT!


Min mp3 e fullproppad, dock känner ja mig inte nöjd :/ men, ja ska bara lyssna. ibland kan ja sitta (med mp3n på random) o trycka mig förbi 150 låtar innan ja hittar den ja vill lyssna på... oO skitsegt. men ja har ny musik på den, o lite gamla klassiker x) bwahaha.. xD de får va bra, ska kanske byta ut ett par låtar.. men de e inte av intresse för nån som läser de här kanske x'D smart ja e :P


Skittles + Milky Buttons + Lays Roast Chicken & Thyme / Cheese & Onion = *drooooool*


fy mig ;D men ja vill inte ens stå emot :D haha!


omg, ni MÅSTE prova Naan bröd med Red Pepper/Chili (nästan RHCP!!!! :D i knöööööw!) Hummus!! (hoummus? gah, orka stava xD haha) alltså, indiskt bröd med kikärtsröra typ ;) brödet finna på Willys och Hummusen (lol!) på Netto x) haha :D e iaf asgott :D


PÅ FREDAG FÅR JAG TRÄFFA MIN SYSTER IGEN!!!!!!!!!!!!!! :D:D <3<3<3>


Ska samla ihop de ja ska ha me mig snart... (A) men de mesta hämtar vi ut imorn, paket från ellos ! :D gutt! djävulska skor bl.a xD haha! :D:D:D


Avslutar bloggen med Gettin' Jiggy With It - Will Smith x'D haha :D


MASSSSSSSSSA KRAMAR <3<3<3

4 comments:

  1. hmm, metalist, kanske kan fungera*-) Men du Bexy, du får ha det fint i England under dessa två veckor. Efter det får vi helt enkelt repa igen:P kanske blir några brittiska influenser:D

    ReplyDelete
  2. Ha det BÄST nu i England!! Honey ska bo hos oss så länge, som bekant, och när hon var här idag så blev hon och Samantha bästisar! ;) Så det kommer gå jättefint. ^^
    Hoppas vi ses i sommar!

    KRAMAR!!

    ReplyDelete
  3. oj oj oj! emil kommenterar^^ Tror man säger metalhead faktist.

    Yes yes, sitter och kommenterar, klockan är 17:21, du ska åka 18:00 och du ville säga hejdå? Du får typ svänga förbi när ni ska åka isf.

    Glööö, hoppas du gillar musiken. Och have it good!

    ReplyDelete
  4. Du har blivit utmanad! ^^ Läs mer på min blogg. :)

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .