Sunday 8 June 2008

Fallen Angel - Chris Brown <3


Du lurade mig att börja gilla rnb, blä! :( :)


Va på ett allmänt skit humör o har gjort folk irriterade till höger o vänster. ber om ursäkt för de..även om dom inte kmr läsa de här.

va på mötet idag, fattar inte varför de typ aldrig e ungdomar där längre, elr...bibelskolan då, men ja syftar mer på mina vänner... aja, mamma skulle va så himla käck o bjuda på fika utanför eftersom cafét e stängt... sure, de skulle varit bra, men folk här i världen e mer sugna på att proppa i sig bakat socker än att faktist ha gemenskapen de va till för... men ja va bitchig idag oxå, speciellt mot pappa. han anar säkert att de e nåt...elr, så skrivs allt de här in under min huvudvärk. så de brukar va. skitdeppig o gråtfärdig förklaras me att ja e trött... allmänt anti brukar va huvudvärk... wtvr.


kom hem iaf o fortsatte va oschysst....världens attityd o sa att ja inte ville ha nån lunch... ska göra nudlr sen elr nåt, men seriöst...de börjar bli uttjatat när mamma ska laga nåt nytt. sure, ja e kräsen som as, o de e inte lätt för nån. men vrf chansa när hon vet att ja e tjurig? de måste hon ju veta. undkommer ingen...


"You question me can you ride anything? Lord, do you mean like your moodswings?" <3


skulle blivit bandet idag...mene, nä. ja satt hela mötet nästan me ögonen på trumsetet o bara längtade o hade komp i huvet..... opeppheten smittade av sig, o sen la ja mig i en säng me en bok. störde mig även på att folk skrev på msn trots att de stod inte vid datorn. så ja tvinga mig hit o svarade...


sen gjorde ja nåt som kanske verkar dumt i andras ögon, men, ja klarade inte av att låta bli. ja skrev till max. han skrev till mig igår...som vanligt, men ja va så kort mot honom så han fattade att ja va sur o slutade skriva. ja hatar o va sån mot folk egentligen, även om ja har all rätt i världen att va de, så e de inget ja tkr om.. iaf, här e lite av va vi skrev sist. nu kan ja nog låta bli att skriva ett tag, men seriöst. han o ja pratade jämt, när ingen annan svara på msn fanns han där. de ursäktar ingenting han sa då. men ja e svag...



Bex ' fruitcake säger:
ja svara inte på smset pga ja va sårad. o e fortf...
Max säger:
Vet det
Bex ' fruitcake säger:
ok..bra då


.... inget ursäktande från honom inte, vilket gör mig smått irriterad, men sen tog de ett halvår för honom o be om ursäkt för de som va sist ....


han vet iaf, bättre än inget. bättre än att han tror han kan ... !!!!!!!!!! >.<>

hursomhelst somnade ja... vet inte när, vet bara att ja sov till 5 typ. behövdes väl....


e fortf bitchig, vilket mamma märkte nu igen. men hallå, hon kmr in (ja e i de stadiet där ja stör mig på om mina föräldrar ens andas så ja hör de...) o säger på äcklig engelska som om ja e 5 år "did you have a little sleep?" ÖH NE, JA LÅG I MIN SÄNG NÅRA TIMMAR FÖR DE E KUL. sluta ställa dumma frågor. SEN skulle hon på mig me lunchen igen. GAH. allt gåt mig på nerverna o ja har ingen aning om hur ja ska palla att pappa kmr hem imorn >.<>

sen tkr tydligen människor att de e kul o fråga när man slutar skolan. de för mig innebär att ja måste förklara att ja e sjuk o blablablablablablabla vilket gör dom nervösa. här har dom förberett sig på korta svar som innehåller orden "(veckodag), skönt, kul, sommarlov, äntligen" typ.... de e ganska patetiskt. att inte kunna hantera en dialog bara för att de inte e ett "normalt" svar som ges. sånt orkar ja inte heller.


längtar till england. vet, ja flyr, men då får de va så. DÄR kmr ja va precis som här. de vet ja, så e de alltid...JAG e ju ändå mig vart ja än e...men de e så underbart där. färre irritations..objekt ^^


de betyder i sin tur att de snart är dags för Slush 08, dvs öland <3>

gillar inte att se hela sommarlovet planerat egentligen, för de går så fort då...men, sen e de frizon :) gutt. MÅSTE bara beställa biljettskiten först >.<


tror ja tömt ur mig de mesta nu....annars kmr ja väl blogga senare... heh..


over a(n) doubt ^^
anthony kiedis <3

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .