Tuesday 10 June 2008

WIIIIIIIIIIIE


HAR ÄNTLIGEN FÅTT TILLBAKS MIN MOBIL :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D <333333333!!!


wiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeee :D nu blire bilder vettu ;D perfekt! då kan ja ta kort i england <3 :D

tricky ft eminem - welcome to detroit
;D

va i vvik idag o fixa pass :) haha, perfektion när de va sminkning imorse x) men de blev bra :) inte de bästa, men, va sjutton :P de ser mer ut som ja än de ja hade innan iaf x'D då va ja 11 :P hehe...

hon damen som fixa fråga om ja hade i piercingen jämt, för passet gäller i 5 år, o om ja tar ut piercingen o ska resa kan ja få problem x') men ja sa "den sitter nog i, så de e lugnt :D" x'D mamma bara suckade xP

ska väl öva lite me mamma snart... suck... de kmr skita sig x) men, vet inte va m,an kan köra för annan låt :/ börjar tröttna >.< gaaah, de vill ja inte :(

ååååååååååh........england <3<3<3 :'D

aja, ska va lite ego o onödig o fota massa :D bara för att lägga ut på bdb x)

hahaha :D just de, min klass slutade idag :) ska på josuas avslutning imorn ;P

o sen in t vvik, kolla dans o musik 1orna <3<3<3<3 :D dom ska spela otherside O.O :'''D !!!!!!!!!!

ha de fint ^^

BTW!!!!!!!!! angående bilden, x'D haha, ja hade bara borstat luggen åt sidan (sat i cam oxå) o såg att ja likna hitler..så ja tog en mascara o fixa mustaschen, SEN leta ja upp en hitler bild x'D lol!!!! aja, cya!

3 comments:

  1. Grattis till den återfunna mobilen! Ser fram emot flera look-a-like-bilder! ;P

    Ha det bäst! Kramar

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Hey, lilla minihitler, vilket folkslag ska du utrota? 8) Nädå

    Hoppas du inte tolka det jag sa som att jag aldrig mer vill prata med dig på msn eller nåt sånt. Ber om ursäkt om du kände dig sårad av det jag sa; jag kan å andra sidan inte förneka att jag var ärlig :/ Jag älskar att vara med dig, med bexy. Men blir förvirrad när det känns som en annan människa på msn. Visst har sagt att jag kan lyssna på allt, men det är mycket lättare f2f, eller om du kanske förvarnar på msn först när du vill börja ösa dina sorger. Annars kan man känna sig tagen för givet. Aja, kanske är jag som gör värsta grejen av det här.

    Jag och emil kom fram till att vi båda ville repa i morn! Hoppas du känner lika dant :) Hearse...

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .