Thursday 5 June 2008

When you gonna love you as much as I do?


Vaknade idag 5 minuter i 4 :) 4 som i 16 :D perfekt, hann gå till tvn o därmed se del 1 av finalen i Project Runway ^^


Sov i princip 16 timmar x)


Hittade precis en fin mening ur en Tori Amos låt... Hon är förövrigt min nya kärlek inom musiken, har inte brytt mig mycket om piano förut, antagligen för att jag själv misslyckades med instrumentet :) men hon är helt fantastisk och hennes röst är så perfekt. älskar det! hursomhelst, här är meningen, ur Spark:


Trusting my soul to the ice-cream assassin.


tycker bara om den :) Spark är förövrigt en mycket bra låt. MEN GAH! HIMLA KORN BARA FÖRSTÖRDE DE NU :@ ska byta låt -_-


så.. :D mer Tori (A) hihihi ^^


Ska till Victor en sväng idag :) vid 2o:0O (snyggt me nollorna elr hur?! :D:D:D:D)


Vilket betyder, eftersom jag var ganska ofrivilligt lat idag, att jag måste röra på asset o inte se ut som...jag gör atm ^^ (undvek en diss där ;) jag=duktig!)


Hehe, ironi dyker upp här och var, för att återkoppla med föregående inlägg som jag inte ens vill se på... Det uppmuntrande som någon sa om mig, som jag hade med i nåt inlägg tidigare...Det var samma person som sa det, som sa allt det där igår... KUL.... -_-


meeeeen, skitsamma, han hade rätt angående allt bra han sa om mig. Det är inget skytsamt med att erkänna något bra om en själv, däremot är det töntigt att säga emot allt man vet att man har. så, därför lägger jag ner det beteendet. jag är bra :) för...mina kompisar umgås bara med bra folk ;D mohahah ;)


DET BLIR FRIZON. och snart är det ÖLAND! men ännu snartare (lol) är det ENGLAND <3>

Jahopps kalops (usch) :) :D


faget med korn får avsluta inlägget, seriöst ingen asbra låt...men, playlisten valde den så.. wth ;)


PÖSS O KRAAAM :D <3

1 comment:

  1. Wey wey, kul inlägg och så alltså och allt det där och sånt och sådär. Men en sak jag seriöst inte fattar...
    Varrrrt på tangentbordet hittade du en liten nolla?!?!?!?!?

    Hehe, ses snart

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .