Saturday 14 June 2008

ååååh >.< himla säpä!


Oo (lägg märke till de mysko smakerna!) oO
ser inte ut som mig sj ^^
haha, gick i 3an x)

min mobil bestämde sig för att lägga av idag. ska därför in till vvik imorn o kräva en NY telefon.



idag var jag (efter MKT om o men) på studentfest hos david. för david, samuel och jonathan :D de va kul, o ja e glad att ja stack dit :) mår alltid bättre av att umgås me mina otroligt goa vänner :D va lite små seg i början, pga feber o allmänt obehag vid tillställningar... ^^ konstigt nog e ja inte sån i england t.ex.. aja.. ville inte va me på 4 man i soffan, slog ist tärning i en annan lek sen. satt o kollade på när dom körde singstar, fast ja sjöng me där i mitt hör för mig själv :D en dag ska ja stå där o sjunga me nån ja me :) victor o ja körde sen (efter övertalning o me skakiga ben xD haha) guitarhero :D självklart blev de peppers suck my kiss :) haha... ja tror ja råkat kalla den låten för suck my dick nån gång 8-) HAH...inte såå lyckat kanske (A) men iaf :P de va kul, haha.. han vann men ja vågade iaf.. ville sjunga lite halvt i singstar men de blev inte så :) sjöng me i suck my kis iaf..elr...pratade ^o) ja vene....de e nån halvsjungande rap grej typ x) sen blev ja flummig pga julia xP



de fanns MASSA chips o sånt..o godis...ja åt ingenting. fattar inte hur ja lyckas egentligen.. men de syns iaf. folk säger de :) så...de e värt de. i england däremot kommer ja unna mig lite måttligt iaf, där finns de godaste chipsen o de godaste godiset oxå :) men ja vet ändå att ja har gått ner ganska rejält om man jämför me förra sommarn :S i typ april förra året vägde ja 95 kg... :/ o ja vill inte hamna där igen. vet inte hur mkt de e på nu, men ja ser o känner på kläder att de inte sitter som de gjort förr :P så de e kul iaf :)



imorn..(elr..senare idag) ska ja till victor, dags för musik påfyllning ;) haha, men inte bara hoppas ja :) önskar att alla mina vänner kunde ha en vän som han. ja har aldrig tråkigt me honom, ja kan sitta o va världens tjurigaste person....o kanske se ut som att ja hatar allt, på utsidan. men om ja e me honom så sitter ja där, o njuter av varje sekund. :) såna vänner ska man va rädd om. o behandla väl, o inte ta för givet.. sån vänskap kräver finputsning o omsorg..o massa kärlek :) en sån vän vet ja att ja aldrig kmr hitta igen... så... förstå att du betyder mkt victor. väldigt mkt. :)



skulle egentligen gå o lägga mig direkt när ja kom hem nu, men behövde blogga av mig lite.. plus att ja va hungrig x) ska ta lite mittinattenglass nu snart oxå (A)



men men... lägger upp lite bilder, tyvärr inga från kvällen eftersom idiotcpskitmobiläckelskräpet inte ville leva längre.... :( trist...får ja ingen ny mobil kmr ja nog döda nån ^^ (ta de lugnt victor, om de e dig de går ut på skadar ja dig bara lite ;) skojar!)



sov så gott, elr ha en bra dag! ;D puss o kram! <3

1 comment:

  1. Du är så fin, Bexy!

    Håll fast vid honom, han verkar vara en sån där oumbärlig person som får en att orka ta sig upp på morgonen. ^^

    Hoppas du hittar nån mobil som inte är "säpä". :P

    Tänker på dig!
    Kramar!

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .