Saturday 16 August 2008

"Det var trevligt att misslyckas med dig, Bexy"


Shindeago.....VI LÅTER INTE SÅ! Tack o lov att de inte va folk där... vi klarade av första låten riktigt bra, QWERY - Linkin Park, vår andra låt gick hyffsat... men den 3:e... omg... va hände!? efter elvafjärdedelsstället tappade ja kompet. ja hade INGEN aning om va ja skulle spela... de tystnade...sen, kom vi igång, därempt kortade ja ner versen av misstag, fick panik o visste inte om vi skulle ta den igen elr va som skulle hända, o så glömde ja kompet som skulle va efter de oxå... så ja blev tyst igen... TRUMMISEN TYSTNAR ALDRIG MITT I EN SKETEN LÅT! :@ victor fick försöka rädda situationen o så körde vi en sista refräng o drog hem så fort vi kunde. ahh, btw... i skulle va där 14:00.. kom dit 14:10, (för att soundchecka) vet ni när vi fick soundchecka? INTE ALLS. vi fick gå upp på scenen 23:40 (skulle börja spela 23:30) för att rigga våra sketna instrument... o sen provade ja trummorna i en halv minut kanske.. o victor fick kolla ljudet på synthen. DE VA ALLT. vi fick driva runt i linköping en hel väldigt onödig dag! åhhhhhhhhhhh ja skiter just nu i att spelningen va ok 2/3 av vägen, för hela dagen igår sög. dom skulle ringa när de va soundcheck. vi fick ringa dom!! o så va de "ahh men det blir vid 18" dyker upp där då, o så får man höra "nemen, nu e de middagsgäster o då får vi inte väsnas så vi kmr tbx runt 21" JAHA.. då blev de sitta o slöa ett tag o sen äta me våra familjer... pommes för min del för ja äter inte pizza elr kebab -.-' iaaaaaf....... va där till 21, o sen fick vi va där hur länge som helst. fick inte soundchecka, fick inte ens klara av våra låtar. FICK INTE UT ETT PISS AV NÅT !
NIGHT OF DISASTER.
stämmer bra....

hm... ja... all förberedlse, alla rep.. allt. för..inget. YAY.


skolan börjar snart :/ palla....


men men... nu har ja avreagerat mig lite iaf.. nu ska ja lägga upp bilder på bdb.. o sen klura me youtube... äta frukost nångång... o bara tråka idag. de e lördag. fy sjutton. ^^

3 comments:

  1. Hmm, tror vi fick ut väldigt mycket av dagen igår. Det man lär sig mest av är inte att lyckas faktist.

    Men det gör det ju inte det minsta roligare att klara sig genom ett misslyckande.

    Men säg inte att vi inte fick ut något, för det gjorde vi.

    ReplyDelete
  2. määäääääääääääh.......! ja fick inte ut ett piss av igår. JAG. min blogg....fortfarande... 8-)

    plus att ja e sur. då skriver ja lite va som helst....... faktist.

    ReplyDelete
  3. Alla misslyckas ibland. Jag själv gjorde en dundertabbe här om dagen.

    Och dessutom har jag spelat fel på uppvisningar tusen miljarder gånger! Det händer alla, och det är ingen katastrof. Jag hade ändå velat höra er då, oavsett hur många "fel" det blev. Jag är övertygad om att ni ägde! :)

    Men det var ju skit av dem att vara så sega!!! De skulle ju ha...spö! Hoppas de är trevligare i Västervik...?

    Kram!

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .