Saturday 2 August 2008

Haha, I goed evul >:D


För alla som vill se min mörka sida, som inte kollat min bdb, go check it! :D

Jag...."råkade" va uppe skitsent igår, (imorse...elr..ah) o de "råkade" finnas smink i min närhet....och jag var uttråkad >< .. resultatet...? en zombie berättelse från mitt allra mörkaste ;)



taha! :'D



mådde piss igår kväll, så ja satt o deppade ett tag... men ah, man får ta dom dåliga dagarna oxå antar ja :/


om de finns några önskemål på låtar till playlisten, skriv gärna :) haha, om ja totalt avskyr förslaget hamnar den nog inte där dock ;) meeeen, min a käära vänner ;D ni har inte dålig musiksmak så de e nog lugnt ^^


ja funderar på om ja ska lägga upp en bild från min mörka hysteri igår :P men, ja vet inte... fast, då kanske de lockar er att kolla min fantastiska historia ^^ visade precis mama o pappa xD hahahaha, dom tkr nog ja e störd nu :D wiiiiiiie


aja, kanske bloggas igen... :) annars hearsh wie nån gång :P ....okdå...EN bild ;) xxx

1 comment:

  1. Äääääääälskar bilderna :D:D:D Att leka med smink är kul, och det blir ännu roligare när man får leka ond vampyr också! ^,^ Inte ska du deppa inte! Sätt på nån bra musik och skrik lite så ska du se att det går över med en gång :)

    Kram

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .