Sunday 3 August 2008

Nej, jag vill inte ha svar på frågorna.........

Vad gör man när man inte orkar mer?
När det enda man känner är hat mot livet, eller depression?
När ord formas till tårar istället?
När man känner ångest inför tanken att man måste fortsätta kämpa..?
När tröstande ord bara ger ilska...
Vad gör man när man inte kan mer?
....När det är slut inombords?

"Du överdriver Bexy" Jaså? Hur kommer de sig då att jag inte gör annat än gråter?
"Ähh du är bara emo!" Visst, depression = emo. Absolut inget annat det kan bero på.
"Men skärp dig, det blir bättre!" Det har gått mer än 5 månader...
"Cheer up!" Fuck you.

JAG VILL INTE HÖRA SAKER SOM "DET BLIR BÄTTRE" ELLER "MEN, DET ÄR VÄL INGEN FEBER?"

Är du inuti min kropp eller?! KÄNNER du exakt det jag känner? NEJ. Jag MÅR DÅLIGT. Jag kan inte ens andas ordentligt. Det känns som om något sakta kväver mig. Och jag vill inte kämpa längre. Om jag kämpar leder det till att jag måste fortsätta kämpa. JAG ÄR SVAG, FEG, VEK, DÅLIG. OCH JAG GER UPP.

jag vill inte höra era uppmuntrande ord.

OCH, inte ett enda ord om att ni inte vill läsa sånt här. det är MIN blogg, och passar det inte är du mycket välkommen att dra.

jag hatar inte världen. jag hatar inte er.

jag avskyr bara att folk FOLK!!!!!!!!!! tror sig veta hur jag känner.

var bara tyst. inget du kan säga kommer förändra något.

1 comment:

  1. Bexy <3 Jag vet, tro det eller ej, men jag vet...Det suger verkligen att känna så. Ingenting hjälper, SPECIELLT INTE uppmuntrande ord. Så jag tänker bara lämna ett litet tips: Ät choklad, och skäm bort dig. Du har ALL RÄTT I VÄRLDEN att ha känslor och skriva om dem i din blogg. Alla som INTE tycker det kan bara FUCK(a) OFF!!

    Tänker på dig. <3

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .