Sunday 31 August 2008

jeeeeeez....


de e mkt nu ju.. prioriteringar... nya vänner, nya upptäckter... nyttnyttnytt... nyttigt? gah, ja vet inte :S

bloggar inte så ofta nu... vet inte varför... kanske inte har ett behov av att öppna mig för allt o alla hela tiden...? elr så så stänger ja till... ja vet inte. vet dock att de e 1 år sen ja drog till usa, o ja saknar de så himla mkt. de va så underbart där... :( åhhhhhh..!

iaf, musiken = <3!!!>


ja ska börja dansa igen oxå! :') emir pratade me mig i fredags o vill ha tbx mig på dansen så de blir på onsdag e.m som första danslektionen äger rum :P sen får ja se hur de känns o om allt går bra så har ja dans onsdagar o fredagar då ^^ (e.m / f.m)


imorn ska klassen till ryvenäs... hm... :S de kanske blir bra. men, ja måste få vila min kropp, ja klarar inte va som helst lix, o blir ja trött o hängig får dom faktist acceptera de :S


just nu har ja huvudvärk, högre feber än ja haft de senaste dagarna o känner mig ledsen ... inte för nåt speciellt tror ja... bara dags för de nu igen ..


när man hamnar med nya människor, o skaffar nya kompisar, betyder de att dom som fanns innan får mindre av ens tid. de betyder dock inte att man slutar tycka om dom. de betyder inte att de vännerna man hade innan blir bortglömda, de enda de betyder är att personen i fråga måste lära sig balansera upp o fördela tiden igen. så alla den bryr sig om fortf finns kvar. ja har underbara nya människor i min klass nu, ett litet gäng som ja umgås me där varje skoldag. o så kommer man på att man ska hitta på något. de råkar krocka me nåt som dyker upp hos dom man känt länge... va gör man? ja väljer inte bort kompisar sådär. hatar de. hatar såna dilemman, men nu valde ja att hänga me på de som blev bestämt först. men ja älskar er alla lika mkt!


ifall de nu va nån som tvivlade på de....


borde packa lite... elr pappa gör de kanske? x'D hahahahah


jaja, bloggar nån gång igen... ^^

4 comments:

  1. Wii Bexy bloggar igen :D

    Ha det så skoj i Ryvenäs (utan mig :P) Men inte FÖR skoj bara, då blir jag avundsjuk ;)

    Kram

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. EXAKT som jag känner, fast med ett par andra...

    Jag kan inte välja vänner så där, än mindre utse vissa till "bästisar". Jag hatar det ordet egentligen. ALLA mina vänner är mina bästisar i så fall, men på olika sätt. Jag kan verkligen inte rangordna mina vänner.

    Du är dunderfin! Hoppas ni får det kul nu.

    Tycker så himla mycket om dig!!

    Kram! <3

    ReplyDelete
  4. Hej och dunderkram, hoppas du har kul i Ryvenäs, och om du råkar bli styckad i finkläder får du ta ett kort... eller... be nån annan typ x)

    Hoppas du fortfarande är sugen på bandet :) Jag är hyperinspirerad av Underoath atm, och kommer säkert att klämma fram nåra mer låtar framöver ^^

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .