Tuesday 2 September 2008

Ryvenäs, amagad x'D



HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAA! <3>


me de sagt måste ja ändå erkänna att ja saknar es07 en aning, inte direkt i skolan elr så...men, att va me dom som gick där...får iaf ha dans me tjejerna därifrån :D so its all good ;)


har inte mått så himla bra på sistone, nu e de halsen som gör ont o sådär, o e ganska hängig, men ska prova dansen imorn o se hur de går. ja vill så gärna...<3>


VICTOOOOR, KOM HIT O UMGÅS ME MIG SNART :) börjar få seriös abstinens här asså... :O o djupa långa samtal... de finns nog mkt gömt där... o DU har nog dina mörka hemligeheter me :P :) vi får höras ASAP! :D


äsch, nu blir de lite bilder ;) c ya xx

2 comments:

  1. Kul att ni stack till Ryvenäs trots allt^^ Det är ett rätt mysigt ställe även om jag måste erkänna att mina bästa minnen inte riktigt är därifrån. Måste tillslut medge att jag börjar bli lite sugen på bandet^^

    ReplyDelete
  2. LOL AMAGAD, värsta garvet och sen bara "med det sagt" XDXDXD!!

    Aja, jo visst vill jag komma till dig. Jag bara väntar på att du ska bjuda in mig :P

    Ha det nice

    PS: den där sängen såg skön ut!

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .