Friday 26 September 2008

de va marknad o de va...hemligt möte...o de va sanning.. o de va pyssel...så därför blir de blogg!


hm... börjar me marknaden :)

ja fick sällskap av självaste victor erlandsson denna eminenta dag (nej, har ingen med eminem att göra, trots hans skillz inom rap osv... ^^) de va mkt trevligt, för den noble prinsen (hehe, internt, sorry guys) e bara .... <3!>

idag. oj. vet knappt hur JAG kunde .. men, ja gjorde de.. och... de kommer leda till... ja vet inte :) bra saker iaf. de känns så.. nu vänder de på riktigt lix.. ja va även tvungen o berätta för föräldrarna.. så ja gjorde de, rätt upp o ner. chockade o sa inte mkt alls. ja blev irriterad över de, va krävs för att få en reaktion lix? men iaf. tisdag....då kmr dom fatta.... shit.. O.O


va ganska nyss hos Jana o prata o pyssla.. :) de blev ett halsband i rosa, svart o vitt ^^ silverkedja o svart snöre, nöjd :D:D de va kul ^^


sitter nu här... min lilla trygga värld bakom en skärm, me musik i öronen o väggar runt om mig.. ja trivs så, lite ensamvarg.. men, saknar ändå gemenskapen. hm.


ska städa upp lite på rummet för Emma ska komma hit imorn o bo här resten av sit liv (6) haha, ne, men helgen iaf ^^ hahaha :D blir även möte imorn :) oooch imorn f.m ska ja ut till Heda me pappa o påbörja 6veckors programmet :) jogga/gå 3ggr/veckan o sen...e de garanterat att man kan springa 5km om 6 veckor :D känns bra, för ja rör inte på mig alls :P hehe, så dumt...för ja har börjat äta duktigt o så..nyttigt lix, så lite motion på de där så blir de förändringar :) känns bra. åhhhh de e så skönt! snart e ja människan ja drömt om att få va. :'D kan inte beskriva känslan...men...ja har varit fångad här, inuti ett dött skal, världen har knappt sett Bexy... jag ÄLSKAR livet <3>

på söndag... :D då, DÅ blir de bandrep :D med publik ;) (emma alltså)


SÅ UNDERBAAAAAART! :D


idag på musiken btw körde vi get up stand up med bob marley ^^ de va kul :P mene...de e inte helt lätt me melodin, men ja sjunger nu (A) utan att tveka. AHHHHHHHHHHH vem är jag?! :D



ha världens finaste.... klockslag ;) haha.


I LOVE YOU GUYS!
<3<3<3<3

3 comments:

  1. Det här blogginlägget inspirerar och ger framtidshopp, du är typ 5 gånger mer optimistisk än vad jag är just nu :P :S
    Bexy goes re taking control, or maybe taking it for the first time. Have it good människobarn.

    ReplyDelete
  2. Underbara, UNDERBARA människa!

    Du ska alltid vara glad för du smittar av dig på alla runt omkring dig! :D :D :D

    Jag börjar också få ordning på livet nu, så då kanske vi kan smitta varandra? ;)

    Saknar dig! <3

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .