Sunday 21 September 2008

HUNGRIIIIIIIG!

give me foodz! x)


sjuk. uttråkad. saknar. kul igår. bloggen blir allt tråkigare. vet itne vart man ska börja när det gäller inlägg. bup ringer imorn. skolfoto på tisdag. ska färga håret ikväll. plus klippa topparna. för dom är som små demoner ^^

fest hos bambi = askul
mamma fyllde även år...
hm...
jao...

hösten är på ingång... syns på löven. känns i luften. de e friskt. men de e inte jag o ja e så trött på de så ja vene va ja ska göra asså...

ja klagar bara här... o de finns aldrig nåt kul att kommentera längre :S hm.

för ett år sen va saker mkt annorlunda... de känns.

mkt. o de e jobbigt...


kan inte lova er en leende bexy direkt, för ja fastnar i minnen väldigt lätt... o...dom här... försöt mig en aning...

ser fram emot ut i alla världar. måste komma igång me dans till de :S hoppas ja klarar av de... ka inte sluta dansa helt. älskar de för mkt.. :/

hm. trumlektion imorn. ja stör mig, en i klassen får mig att se ner på mig sj som trummis. de e blickar... o sånt... de blir för mkt press o sen funkar inget.

längtar efter bandet en aning...

men nu e de mat... aja, ska försöka blogga mer, om intressantare saker. :*

cya

4 comments:

  1. Åh, jag som tycker så mycket om ditt nuvarande hår... Men du är ju fin i vilken frilla som helst, vem vet, kanske denna blir ännu bättre än den jag gillar nu :) Skit i han! Spela för att lära dig och för att ha kul, inte för att andra ska tycka om det! :) KRAM!!!! <3 önskar jag kunde få dig att må bättre! <3

    ReplyDelete
  2. Du är älskad sötBex. <3

    ReplyDelete
  3. Jag tycker om att läsa dina blogginlägg, oavsett vad du skriver. Så praktiskt taget kan du skriva om bajs, jag kommer ändå att läsa den. ;)

    Kram!

    ReplyDelete
  4. det är alltid skoj att läsa din blogg! för din blog är personlig och så Du. så klart ja gillar den då liksom :P
    massa kramar..och föresten bry dig inte om den dära snubben för ingen kan vell va bättre än dig på trummor :0 :)

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .