Monday 29 September 2008

Emma, möte, sjuka lekar och fika + film hos teo!


heeeeeeeey kääära vänner ;D

börjar med lördagen, rakt på sak ^^
ja o pappa stack till Heda o joggade vid 11 typ, kom sen hem o fixa iordning för att sen gå till brandstationen för att möta emma :) vi gick till centrum för en nostalgitrip x) emma köpte godis o störde sig på att ica ser så annorlunda ut x) haha :P sen tog vi oss hem till mig o åt lite :) resten av eftermiddagen spenderades med slappande, vid datorn o tvn ^^ sen vid 19 gick vi på möte :P vene om emma fatta så mkt men visst blev vi uttittade xD bara för att man kommer in piercad o me keps o pallesjal... orka :P ja stör mig en del på sånt, don't judge the book by the cover... ! hursomhelst blev de lite skönt häng efteråt :D på cafét o sen mittemot där :P hehe :) stenoskar lärde oss nån sjuk lek :P tack sen till victor o emil för sällskapet iaf :)

söndagen:
hm.. vi sov till... öööö... nån gång :S xO kolla sen på OC Choppers typ :P o åt frukost... mest slapp o sen då skulle ja repa me bandet :) de va....väl kul...tills "tanten" fick för sig att klaga, just när vi va värsta energiska o låten gick så himla bra! BRA TIMING DÅ, PUCKHUVE! >.< (A)

de blev även fika + film hos teo sen på kvällen :) de va skitkul :D e så sjuuukt avis på hans utsikt O.O TUVA VA DÄR :D <3 de va nice :D:D hihi ^^

de va allmänt mys o de kanske blir tacos där på söndag ... ^^ får se ;D

hm...idag.. de va kul o träffa bambi o bergberg o båtman igen o så...foto på est. verksamhet va skitkul :D:D tack till Annie o Andres för de kuliga ;D mene, jao, ganska seg dag annars... nytt schema, ny uppdelning i klassen... blablabla ^^

och...ett polisförhör. men ja vet inte riktigt va ja får o inte får säga, så de får räcka så ... fick iaf sitta o fixa me en kopierad msn konversation i wordpad för en stund sen -.- dryyyygt!

sms igår som gjorde mig gladis oxå :D hihi (A)

hm, e ganska slut...va o jogga idag me, så ja ska strax in i duschen, o sånt.. sen känner ja att bdb behöver uppdateras xO men ja orkar inte riktigt.... så ja gör de snart xD HAH... allt för kommentarer x) attention seeker no1 här u know :P

meeeeeeeeeen, ha de guttans alltså :D c ya 'round dudez (H) <-- lol på msn smileys, i bloggen ^^ he he he

<3<3 byebye xx

4 comments:

  1. Bexy, du är bäst. <3

    ReplyDelete
  2. Haha, nej förlåt! xD Det var BAMBI och Sara som lånade min telefon! Hah! Sorry! :P Mitt huvud hänger inte riktigt med mig ibland.

    Jag såg bilderna på Annies bdb! SJUKT snygga! :D

    Tycker så himla mycket om dig och blir så glad när du är glad! :D

    KRAAAAM

    ReplyDelete
  3. Hehe, ja var så god ;) KRAM! Det var KUUUUL! :D

    Msn dampade när jag skulle skicka bilderna... men jag ska försöka igen!

    ReplyDelete
  4. Det blev inte bara flim hos Teo, det blev SUNES SOMMAR!!!

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .