Tuesday 23 September 2008

MEN OMG!?


jaha...

nån som minns att ja skulle skriva en uppsats till EUP?? xO

Love (läraren, uttalas loo-veh HAHAHAHA) kallade in mig till lärarrummet idag....

för att berätta att MIN uppsats valts ut xO WTF!? 1 av de 4 bästa? ursäkta? x'O

JA VILLE INTE ENS SKRIIIVA JUUUUUUU X'D

skit x)


men...de låter lite småintressant faktist såå... ^^ de kanske blir kul...

hoppas dock lite halvt att skolan inte går vidare x) haha...så töntig ja e :D


idag tog vi klassfoto o så :D de va kul, mene, kmr se ut som en förrymd mentalpatient xO


es06 1a klassfoto: bexy i röd/svart randig tshirt med kedjor på, och lockigt brunt hår med blonda slingor (har dock inte den katalogen)

es07 1a klassfoto: bexy i rosa/svart med svart hår, diadem med "diamanter" o likblek me oranga kinder xO

es08 1a klassfoto: bexy i svart linne med grårandig skjorta på, som hänger lite halvt ^^


men wtf :D de blir nog bra :)


småkortet kmr va fail för min del, men ja kan posa hos bambi isf xD haha, han har en likadan kamera som den som användes idag ^^ höhöhö


mådde inte bra idag, så ja va på engelskan o fotograferingen, sen drog ja hem. tack betty & robert för skjutsen! :)


somnade....o nu sitter ja här typ o mår inte så himla bra så ja vet inte om de blir skola imorn :S mene...känns dumt o missa samhällen, o de e den enda lektionen ja har så ja drar nog in ändå. kanske :P


ganska törstig o i behov av en toalett...så ja lämnar er me detta idag :) ha de underbarast!


OCH ÄNTLIGEN FICK JA MIN HÅRIGA GASTOKSKRAM :D <3


o henry har rosa hår :* så himla snyggt! :')



jaja, PUSS på er, sötnötter :):)

4 comments:

  1. Grattis, Bex! Själv kom jag som andra reserv. :P

    Bara för att jag inte orkar följa alla regler... :P

    Hur blir det med fikat?

    ReplyDelete
  2. Blev du OCKSÅ antagen till EUP?!??! Vad kul! :D Jag med ^^ ska du åka? Jag vet inte.... men det skulle ju va kul om vi båda åkte :P KRAM

    ReplyDelete
  3. Jaah :D Vad bra! Då kanske resan blir lite kul också ^^ Neje, engelska ofc! Herregud, hur bra tror du att jag är på Franska egentligen? XD

    KRAM ses imorgon! <3

    ReplyDelete
  4. Hmm, jag minns EUPgrejen, jag minns även vad du satt och kluddrade ner på din första lektion med Love^^
    We all love love C:

    Min gruppbild blev typ; bry sig -_-
    Mitt småkort typ; ehe^'

    Hoppas du börjar må bättre nån gång himla >.< !
    Men ditt hår är najs nu iaf, och din piercing är väldigt fin och lagom stor/många x)

    Hörs x.X

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .