Tuesday 9 September 2008

ojski pojski :o


huvudvärk pga peruken.
hungrig pga länge sen de va lunch.
träningsvärk i obefintlig muskel imorn pga bowling på idrotten idag.
abstinens efter vingliga bambi kramar x'D
(hahaha eller: huvudvärk pga obefintlig muskel. träningsvärk i peruken. x'D LOL!!!)


but it's all goooood ;)


visade sig idag dårå att man ser oseriös ut i en lila peruk x'D o om ja hade fått 1 spänn för varje förvånad min idag...hahah skulle ffs va rik nu x'D SÅ KUUUL :D imorn blire rosa o svart för heeeeeeeeeela slanten *nöjd*


just de! trummis hotet johnny ska tydligen spela gitarr så de e ju lugnt där :D o maks o wille ville tydligen låna in mig till devil wears prada låten (A) hihi :D så kul juuuuuu :D:D:D:D o sen e de tydligen skitcoolt att ja snackar brittisk engelska oO lol... alla älskar morsan x'D kul ^^


VI BOWLADE PÅ IDROTTEN :D så himla soft ^^


sen finns de tydligen backstabbers bland folket... trodde ja inte. mene, va sjutton, emma läser du de här nån gång, du vet att du alltid har mig. palla falska idioter som du vet vilka... dom fattar inte. <3


dans imorn :'D <3<3>


men ja e aaaaashungrig :O vene va ja ska äta dock, mene, de blir nog bra x) hihi...


annars??


jo, igår va ja me bambi o manda :D de va kuuul (A) chips dock >_<>


öhmöhmöhmöhmöhmöhmöhm... typ 2 månader kvar tills ja fyller 17 ju ^^ wiie... haha, fortf liten skitunge :D men, nån som vill va me? fira? :D vene vart dock xO hoppas på björnsholm, så kan hela patrasket sova över :D hahaha omg, hur skulle de se ut!? perfa ^^


o snaart fyller bambi 16 :D wiiie kolatårta o lösa knäskålar på de alltså :D <3


and the man with golden gun thinks he knows so much.... lalallaa


mata mig ^^


hihi, nej, ja e inte fjortis. ja e bara lite glad x) hah, de finns lite fjortisar i klassen, men sånt får man väl ta. inga idioter elr så ... skönt ^^ de e bra sammanhållning o allt sånt oxå ^^ o som vanligt dras bexy mellan alla x) hahha, nemen, e mest me mitt emogäng :) men nu pga backstabbers blire väl mer emma nu :) tror iaf ja kan namnet på alla nu :S ska försöka...


betty, henrik, emma, fia, dorina, blomman, stenoskar, johnny, tove, tove, tova (seriöst, wtf!? i samma klass?!?!? amagad!), lisa, alexandra, alexandra, emma, sonja, amanda, didrik, daniel, hampus, michaela, victoria, therese, natalie, linda, kevin, sara, matilda, alexander...hmm....o så jag... kan de va nån mer? :S hoppas inte, får dåligt samvete isf x'D men då e vi 30....tror de e stämmer (A) hehe ^^ jaja :)

(a.k.a rawsa)

(a.k.a bambi)

puss på essp08 :*


men, ja tror ja ska dra mig till köket o fixa käket ;D *ba-dom-dom-tsch!* lol x)


just de, bandet på lördag om de går som vi tydligen tänkt oss x'D hahaha :D vene va de blir för bild.... mene, jao x) hihi



pussciao

7 comments:

  1. Seru hörru, "det ordnar sig" :D Me trummorna o det tänkte jag.

    Coolt att du ska spela DWP då! Fast dom är ju lite krångliga C:
    Men det är ju ännu coolare att du spelar i bandet, så är det ju lixom :P

    Hörs (och ses?), njut av din sköna klass.

    ReplyDelete
  2. Emogänget 4-ever! <3 :P

    Tänker på dig. :)

    Och vi ska fira dig som faan! :D :D :D

    Btw...Vad önskar du dig? :S

    Kraaam!

    ReplyDelete
  3. Hahaha, suck! Fjortissnack.... :P

    Javisst, har vi inte alla lärt oss det att det ända som räknas är matrialistisk lycka? "Utseende och pengar är allt som räknas. När såg du en ful och fattig senast?" för att citera Hajen som visste för mycket. :P

    Jag är så himla ledsen att jag inte kan komma på Bambis fest...:( Jag ville verkligen.

    Kram

    ReplyDelete
  4. Rättelse: Det *enda ska det stå. :P

    (jag, vettu!)

    Kram

    ReplyDelete
  5. materialistisk lycka, heter det ju, ffs! >.< Förlåt att jag inte kan stava!

    Kram

    ReplyDelete
  6. Vad bra att det ordnade sig med trummorna! Hihi, japp emo-gänget ftw! :D Aj då, synd att den gjorde ont, men snygg var den i alla fall (peruken):D

    KRAM

    ReplyDelete
  7. Häftigt att spela The Devil Wears Prada:)

    Blir inget långt inlägg ida' så ha det bra (Rim!:D)

    Vi ses^^

    // Emil

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .