Sunday 14 September 2008

Another Place To Fall - KT Tunstall

nya kärlekar här då va:
KT Tunstall
30 Seconds To Mars
Dolores O'riordan
Juliette & The Licks

Lite girlpower, och inte på Spice Girls vis heller! och lite Jared Letho emo cred ;D

Låtar jag rekommenderar med de olika banden/artisterna:
KT Tunstall - Another Place To Fall, Black Horse & The Cherry Tree, Suddenly I See
30 Seconds To Mars - Capricorn (A Brand New Name) har inte hunnit falla för fler än :)
Dolores O'riordan - Angel Fire samma sak här, som med 30STM
Juliette & The Licks - Bullshit King, Sticky Honey, You're Speaking My Language

enjoy ^^

idag har ja varit ensam hemma tills nyss, dvs typ 17 :P mamma o pappa har varit i lkpg.. pappa tog förarbevis till eu moppen..o fick de för övrigt... så ja har typ slappat... hängt lite vid tvn.. stekte sojakorv förut... gosat me katten... o varit sjukt uttråkad x)

men men...

skola imorn ^^ lite trött dock, så får bli en tidig kväll... hm... sen fyller mamma år på onsdag, så ja måste hinna me o köpa present :S o till bambi!! som fyller på torsdag xO shit.. hej, nån som vill ge mig pengar!? x'D hahaha

men iaf... :)

vi kmr antagligen bo kvar i lägenheten på min födelsedag o sådär...trååååk... men, ja vene, vet ju inte riktigt vilka som vill komma hit o fira mig :P de flesta i klassen bor ju i typ ohamn elr vimmerby... inte många från vvik iaf x) men, de blir kanske emogänget o alla gamla goingar? :P haha, ojoj...hur ska de gå till?! x'D de e stor skillnad på dom...men, de kan ju bli skitkul oxå ^^ ja kmr va helt splittrad dock x) för ja vet sj att ja e på ett sätt me mina gamla kompisar...o på ett annat me dom nya :P de e lix...stor skillnad ... heh :S

men, finns lite tid kvar att fundera på ^^

imorn har ja min första privatlektion me olov iaf ^^ trummor dårå...får se va han kan lära mig ^^ jaojao... öhm..

bandet igår :D:D de gick skitbra :D de va nice, vi har en ny låt nu då... Air Bullets heter den ;) asskön, o ja ska typ ha en stämma på en av sångdelarna :) wiiie, aaron gillespie släng dig i väggen xD haha (A) <3

yesss.... de e sjukt dåligt me kommentarer ju :O btw, om de e nån som vill att ja ska skriva om nåt spec, kommentera!! får väl se va ja tkr om de ni tkr att ja ska tycka nåt om ;O heh

ha de gryyymt. o ha en fin vecka, ses :)

2 comments:

  1. hehe, din födelsedag låter intressant:P Vad önskar du dig? Man kan aldrig vara för tidig:D (o btw 8-club!)

    Bandet var kul igår:) Jag måste medge att jag ser mycket fram emot en sångstämma:)

    ReplyDelete
  2. Oj oj, mkt o kommentera. Jag är lite behind :S
    Bandet va kul hmm, stämma jao... stämma (ja vill ha te) nu!

    Kul att du har hittat ny musik; du är ju så trött på allt du har typ. Go go go trumlektioner! Kom ihåg att du måste visa hur duktig du är för att du ska kunna få utmanande läxor så att du får ut maximalt av dom!!!!!

    Om de blir fest med den kombinationen människor, kommer du hamna i en "rollkonflikt"; det har vi hållt på och läst om i pyskologin. Vi hade faktist en fallbeskrivning av en tjej som upplevde exakt samma sak: Gamla och nya kompisar träffades på en fest. Hon lyckades inte tillhöra någon av grupperna och festen blev ett fiasko... sry, ja tror festen bli jättebra :) Men du kanske kommer uppleva att du existerar i en "marginalgrupp" looool -_- (vill ha te)

    Jag orkar typ inte kolla den där musiken; så jag ger dig ansvar för att jag ska höra den nån gång inom snart... kort :) Det jobbigaste som finns i min värld är att lyssna på enskilda låtar ju :P
    Vänta lite jag ska (gå o hämta te)!

    Så. Eftersom jag inte har nån blog får du lite allmän fakta om mitt liv: Vi måste läsa en bok me världens fulaste titel i svenskan "En halv gul sol", jag har gjort klart min AMV och den ligger uppe på animemusicvideos.org! Jag blev megahes efter vårat rep så jag måste vara duktigare nästa gång Oo

    Vi hörs, faktist just nu

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .