Monday 22 September 2008

it's been a good day ^^


:D färgade håret igår + klippte topparna lite... nöjd med färgen iaf ^^

fick träffa sina emos idag såklart :) tyvärr va Bergberg sjuk så de blev ingen hårig kram :( krya på dig sötunge! <3

Bambi o Manda drog hem till Bambi efter lunchen så... jao...

fick däremot sällskap av Annie a.k.a Jocke Med Kniven elr Båtman, på estetisk verksamhet... vi hade bild och det var kul ^^

skulle sen vid 15 ha min trumlektion med Olov dårå ^^ hahaha, han verkade förvånad över hur snabblärd ja va (A) hehe... hann funka rejält, med fills... synkoper.. köra baktaktsbeat (reggae, asnice) hehe, okke stod utanför ohörde tydligen...han knackade på rutan, log o gjorde tummen upp :D de va sött...o gjorde mig lite xtra glad :) han e riktigt duktig så... (A) seeeen.... typ lite tom waits/johnny cash aktiga trumkomp med... ahh, mkt pukor som följde basens höjningar o sänkningar då :D askul iaf :) och han (olov) tyckte ja va riktigt duktig o sa att de enda ja behöver egentligen e att spela, så ja ska gå till christer ofråga om ja kan spela lite efter skolan o sånt ^^ kuuul, han tyckte även ja skulle va otrogen o skaffa ett till band x) hehe, me lite mer funkiga människor... elr lix, jam-folk :) såå de går framåt där ^^


fick mitt samtal idag. fredag. shit...


fick sen sällskap av Jana på bussen hem, o vi snackade mkt.. hon e så lätt o prata me, de e nice, inte många vuxna som e som hon :) ska till henne o pyssla snart :D typ fredag kanske ^^ kuuul! :D:D hm, sen ska hon kanske fläta mitt hår oO hon kunde sånt :D:D bex=lycklig!


sen i helgen e de möten så de blir gutt :)


imorn e de som sagt skolfoto, så ja ska egentligen välja kläder nu, men tar de snart...kände för att blogga :)


pratade me min syster idag, på msn, saknar henne massor... de va skönt. va lite saker som kanske skulle va bra att hon visste o så tänkte ja, o hon e så förstående.. inte så konstigt egentligen me tanke på... men iaf, de kändes bra :) tydligen landar min andra syrra i spanien imorn... :'o skulle ge va som helst för att träffa henne....båda t.o.m! <3>


älskar dom <3


ja råkade slå pappa lite väl hårt idag (A) hehe, sen åt ja nudlar :D gott!


har sen hängt här, o framför tvn :)


en mysig dag, dock e ja lite kall... beror nog på att ja e trött o lite sjuk så...


hmm, nu ska ja få panik o slänga kläder i en timme typ, sen sova :D:D skönt. så sjukt trött x)


skiiiiit, gympa imorn :S ja vene va vi ska göra... o mina knän har blivit sämre på senaste...men antar att ja kan ta me gympakläder...åker inte buss ändå ;) morsan jobbar ju, duvet ;D hahah


men men, puss på er söthöns, ja drar mig nu :)


STOR FRÅGA...! gemensam elr delad efst när ja fyller 17?? ja vene om ni funkar ihop allihop... framför allt vet ja inte hur sjutton ja funkar xO ja e schizofren. ja lovar ^^ ni skulle inte känna igen mig ;P


hehe... aja, kommentera o sådär nu så e ni duktiga :):)


KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM <3

5 comments:

  1. Haha, du är så skön Bex! "ja råkade slå pappa lite väl hårt idag (A) hehe, sen åt ja nudlar :D gott!" XD haahahahaha

    Det skulle va gutt med en "emo-fest" ^^ Men såklart är det ju DU som ska bestämma :P

    Jo jag borde också älja kläder.... o måla om naglarna......:S

    KRAAAAM ses imorgon!

    ReplyDelete
  2. Najs att du blev nöjd me håre den här gången jöööh!

    WOW, nu kommer ditt trumgenombrott snart asså! Nu sätter det igång, i can feel it in the air :)

    Hmm, jag klarar mig nog hur det än blir med festen. Skulle va kul o träffa dina klassisar, dom verkar sköna ju. Men vet att det kan låsa sig på såna fester också, och jag gillar inte att se dig ansträngd o så ^^ Men tror det funkar bra i vilket fall som helst.

    Hösh min sköna sagoprinsessa, vars skönhet förbryllar mig och gör mitt huvud oförmöget att hålla tankarna i ordning! Ack!

    ReplyDelete
  3. Funka på trummor samt reggie låter riktigt trevligt:P jag måste medge att jag verkligen älskar gunget i reggiet:D

    Hehe, vara lite otrogen?:P varför inte om det ger något/är kul:) det skadar inte att variera det man spelar, man utvecklas helt enkelt bredare då!:)

    kram btw^^

    ReplyDelete
  4. ja vet hur det känns det där med vännerna..man tar typ fram sina olika sidor med olika kompisar..o sen när det är flera olika vänner i samma rum blir det kallebalik inuti sig själv och andra kan missuppfatta..hoppas du kommer på någon lösning :) tack för din kommentar på min blogg..det värmde! kramar

    ReplyDelete
  5. Hej du underbara människa! <3

    Angående festen: Gör det som känns bäst. Hellre två roliga fester än en obekväm. ;)

    Du får ge mig hårig kram så fort vi ses. Är fortfarande skyldig dig fika, you know. :)

    KRAM

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .