Thursday 11 September 2008

Body of Water



heyheyhey o välkommet till ett regnigt sverige!? :P hehe... hösten e påväg... hmmm


idag hade ja matte o svenska.. ehm.. ja. de a inte direkt kul, men matten går väääldans lätt nu..kanske för att de e 3e g¨ngen ja läser a kursen? x) lol på mig :P


svenskan bestod för min del av att skriva uppsats på engelska till EUP...ja blev tvingad... ^^ o ja blev tsm me Ica vald som klassråds....blablabla x) ofta. folk bara tvingar på mig massa saker :S o ja e så pass oseriös i mitt nejande så dom fattar inte att ja inte vill...men wtf.. de e inte så farligt... kan bli dumt i framtiden dock.. gå me på lite va som helst...


1 "men bexy, kom igen.. du kan döda personen!"

jag "meh... ne.. haha, de kan ja inte alls de.. ni väljer ju jääämt miiiiggggg!!!"

1 "jo, men kom igen.. bexy e ju grymmast"

2 "ahh de e hon, lätt att du ska bexy!"

jag "mjaha.. jaja..."


^^ fint va?


de e inte så ... än x) mohah...


victor kommer hit sen, så ja ska städa x) hihi, vile blogga lite först bara ;D öhh... mer då? jo, ja satt me magda på bussen hem :P haha, de va... ja ^^ länge sen vi snackade iaf :P hon visste inte ens att ja bodde i gby x'D lol


sen imorn ska ja till bambi o spela GH :D:D haha, han ska få äga ut mig massor ^^ hans föräldrar drar ju till tallinn...igen... när han fyller åt...vilket ja kan ha nämnt redan xD men har dåligt minne atm ^^


saknade emma idaag... :/ hon va inte i skolan...mene...fattar... himla golare :@ åhhhhhhh! >.<


just de... polisen ska typ ringa o förhöra mig om en sak oxå... :S heh.. lite nervöst o så men jao...


snodde pappas munktröja nu, den va mysiiig :D pallade inte kläderna ja hade i skolan x) hehe... har de senaste dagarna gått i peruk oxå... elr.. ahh igår va de rosa.. o dagen innan va de lila vilket ja nog skrev..? xD hahaha får kolla sen x) lolz.. hade tänkt va blond idag men orkade inte ha huvudvärk en dag till asså...


vet ni om att de e sjukt jobbigt o va lite smått pissed off på en person för att den inte behandlar en rätt... men samtidigt inte kunna låta den ta första steget o skriva utan hela tiden se till att allt e bra o så.. bry sig så himla mkt... älska nån för mkt rent ut sagt.. de tar kål på mig alltså...men ja kan inte sluta va den ja e :( så lätt för den att utnyttja att ja e sån oxå.. vilket den gjort... men säger ja nåt? nej. för ja värderar mina vänner högre än mig själv. men ja kmr gå in i väggen snart om ja inte tar hand om mig nån gång :S äsch... skitsamma, orkar inte va djup o skit nu. måste ju städa :S:S


när ja kom hem gjorde ja te, o åt skinka...delade me mig till mina tjockisdjur oxå :D (dom e smala...elr..ahh, normala :P förutom Fugazi, den idioten vägrar gå upp i vikt o e hungrig jämt xD haha) o sen åt ja risifrutti jordgubb, fast willys version..heter "emellanåt" hah... så b! o en Corny BIG bar med tranbär i xD ASGOTT. men värsta fula namnen på allt x) o drack mitt engelska frukost-te o doppade digestive kex i ^^ hahah, så himla onyttigt xO men blev mätt...alldeles för mätt.. :S usch... har asliten magsäck... men ja har gått upp i vikt igen :( HIMLA SKIIIIT :(


musik imorn <3>_<


nu har ja bloggat lite ^^ höhö blir väl nån egobild :P de e ju mig vi snackar om här va xD ojoj,ja känner hur fjortisen i mig växer....elr e ja bara glad!? xD hah.. ofta... de e ingen skillnad oO


hihi pössssssszzzzzzzzzzzz <3<3<3


HAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAAAHHHHH!!!!!!!!!
edit efter tilläggandet av bilder: JAG HATAR MITT LEENDE, MEN DÄR DER NI. JAG KAN VÄL LE PÅ BILD DÅ. IBLAND. usch.

1 comment:

  1. FAN vad söt du är på den bilden!!! :O Helt underbar.

    Det var härligt att se dig i skolan. Det är det alltid. :)

    "ÖXÖLKLÖFFÖR!!!" xD

    Kram på dig!

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .