Tuesday 5 August 2008

Frizon here we come :)


weheey!

äntligen är det dags igen, 80km/h med husvagnen ful som as bakom en smuts-vit bil... pepp stämning inuti, och ögon fulla av förväntan. hitta sin plats, stäcka på benen. väntan... Frizon slår upp portarna och det är kö, med biljetten i handen. passet i andra handen. glädje som lyser i ögonen, och öronen gör sig beredda, SNART snart...!


Välkommen till Frizon 2008! :D


ska bli hur gutt som helst :) fina kompisar, o Johanna Fermergård att dela husvagnen med :) packat de mesta tror ja... elr, kanske inte (A) haha, kände bara att ja skulle blogga innan de inte fanns tid för nåt annat än frizon-relaterad skit ;) :D


idag hade vi banddagen :) den blev inte alls särskilt lång, men vi har en ganska grym början på en ny låt iaf :D plus att vi ska låta oss inspireras som as på... FRIZON! X'D wiiiiiiie!!!!!!!!!! ;D


efter frizon e de 5 dagar kvar, sen står Shindeago på scenen igen ^^ spännande :):):):)


ja e fortf ganska febrig, o allmänt slutkörd, så ja ska försöka lägga mig tidigt ikväll (dvs ganska snart x) haha, ok...kmr inte hända men ahh..) o sen får ja väl ha me panodil o lite sånt... :/ trist. men, de e frizon. GAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PEPPT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D


ska bli såååååååååååååå kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =D=D=D=D=D


EY, KOLLA IN DEN NYA LÄNKEN! det är till en bekants bdb, hon tar grymma bilder, o skriver fantastiska texter. hon blandar sina professionella bilder med vardagslivet där, men om ni kollar garanterar jag flertalet guldkorn! :)


ska återgå till mitt nu... :) men ha de fantastiskt, ses i framtiden, yao! ;D bye xx

2 comments:

  1. Ok, förlåt om jag är helt dum i huvudet men...Vad är frizon? XD Jag vet jag är seeeeeg :P

    ReplyDelete
  2. Haha, aha IC ;P

    Ha det så trevligt :D

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .