Wednesday 13 August 2008

frizon/bandet/spelning/sjuk/update

Frizon 2008:
Det var grymt nice på Frizon :D regnade mkt dock, så de va riiiiiktigt lerigt, men... Det var ändå askul :) bra band, underbara människor, så det var helt klart lyckat :)

Bandet:
Bandet har nu utökats med en riktigt cool basist :D Kristin heter hon och är Victors yngre syster :) väldigt duktig, och har nu spelat med oss i 2 dagar... ah, nästan iaf...*

Spelning:
På fredag klockan 23:30 spelar Shindeago på L'Orient i Linköping, det kostar 40:- men det är 4 band som spelar :) välkomna!

Sjuk:
* blev sämre idag, pga det kunde vi inte repa alls. Vi körde våra 2 färdiga låtar en gång var... och stakade oss igenom nästan hela sista... men min kropp gav upp, och istället för ord kom det bara tårar. Var helt förstörd och kände mig som världens svikare. Kanske inte kan hjälpa att jag blev sjukare nu, men... Varför var min kropp tvungen att ge upp just idag??! >_< :(

Update:

Jadu, vad kan man säga? har inget att berätta egentligen... just idag hatar jag allt. även bloggen. varenda led i kroppen värker, så jag blir inte kvar här länge, kollat på One Tree Hill avsnitt... som nu börjar bli tjatiga, jag vet redan vad som händer .... kanske blir ligga framför tv:n och.... glo... skolan börjar på tisdag, och om jag ska må såhär blir det inget gymnasium för min del... finns inte ens ord för att beskriva hur trött jag är på det här. spelar ingen roll vad nån säger, kämpa vidare my ass. Jag orkar verkligen inte :'( ähh

hejdå.

2 comments:

  1. Ååååh vad jag har saknat ditt bloggande!! Jag VILL se dig spela i Västervik sen!

    Hoppas du kryar på dig, jag tänker på dig en massa.

    KRAMAR!!

    ReplyDelete
  2. Åh, jasså? Vad synd i så fall. Men jag ska verkligen försöka tajma så jag ser dig i Västervik i alla fall. *känner sig som en svikare*

    Ja, haha, det var Snow cherries. :D Hoppas vi kan lira den nån dag! :)

    KRAM på dig!!

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .