Wednesday 27 August 2008

what if I say I'm not like the others?

Madde
Emelie, Annie, Henrik, Betty
Fia & Bex
Johanna
Okke

bah x)



idag slutade ja vid 11, men hängde kvar i skolan ofc :D kolla lite på dansen, yttepytte på teatern o massssssor på musikarna :'D längtar!!!!! åhhh....vill ha musik med 2orna egentligen alltså...eller...ja vet inte, haha, ja vill va me dom när dom har musik iaf x'D dom e så himla.... mmh! :D xD amagad... stackars Okke va sjuk idag :( så han fick smitta mig lite me en kram ^^ han e braaaa på trummor :D o patrik kan skrika ju oO :D wiiie, dom körde en låt me devil wears prada :D <3 me love :D Ollie har blivit skitbra på gitarr :) o Maks på bas ofc, o pigsqueal typ :O o beatbox o.o coola människor asså :'D hoppas vårat gäng får ha lika kul :/ tvivlar på de asså...mene, jao.. kanske får samarbeta me 2orna nångång (A) hoppas hoppas ^^



lägger upp bilder här :D vi har så kul i skolan asså :D



mår inte så bra idag så ja orkar inte blogga mer...ska lägga upp bilder på bdb oxå. så de får räcka för tillfället....har inget vettigt o säga nu ändå...

3 comments:

  1. Hihi, skicka bild till mig sen, så får du av mig! xD

    Det har varit en sjuuuuukt kul dag idag! :D

    KRAAAAM

    ReplyDelete
  2. OMG vad jag vill höra det där musikgänget asså!! DWP FTW, dom är ju sköna :D:D:D
    Erkänn att du blir lite sugen på att ösa lite med bandet? :P

    Hörs bexy, jag saknar dig faktist

    ReplyDelete
  3. Haha, jaha du tog bild då XD Det märkte jag inte XD

    Skojj-dag :D

    Kram

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .