Monday 16 March 2009

Bara för att...

...jag kände mig snygg idag (och det händer... aldrig typ?) efter lite lek med smink och plattång (och klädbyte) så blir det ett väldigt egotrippat inlägg idag ^_^ dock ska jag även skriva om dagen :P men först:
BILDER (A)
















Yeah, I know I'm a poser ;)
Vet inte riktigt hur eller varför det har släppt...
Men jag är så glad idag :D
Sitter och ler typ konstant nu ^_^
...Tänk om det kunde hålla i sig iaf den här veckan... (A) :D
Iaf, dagen har sett ut såhär:
Skola dvs musik där vi spelade Otherside igen :'D åh. vad. jag. älskar. att. sjunga.! :D
sen hängde jag med på naturkunskapen :P hade inget bättre för mig ändå (A)
blev sen lunch då x) pasta med aromat ftw (Y) xD haha :D och massa kex >:D yummie ^^
seeeen... drog jag till bussen.. det satt några rökande fjortisar i busskuren så man fick stå i 25 minuter och vänta x) orka... men iaf... fick sällskap av Alexandra till Gamleby :P sen fortsatte man till Bholm dårå.. och.. väl hemma satt jag i ett kallt vardagsrum och kollade bdb osv, pch kollade i den nyaste elloskatalog-grejen (kläder kmr snart, yes!) och en tidning mormor hade skickat :) <3>
sen har jag bara slappat i sängen med musik o msn... och även börjat läsa Scar Tissue igen (A) är typ 3e eller 4e gången tror jag :O minns inte riktigt.. antagligen 4e (A) puss på't :*
hursomhelst.. ska göra lite cookieglass tror ja ;D mums.
haha ursäkta en ego blogg men.. a girl has to have days like these too ;)
<33>

5 comments:

  1. shit du är ju så himla snygg unge! :O ser ju ut som en fotomodell! och du har all rätt i världen att känna dig snygg och glad en hel dag! eller året runt för fasen! :D massa kramar till dig!

    ReplyDelete
  2. Du är ju alltid snygg Bexy <3 om du bara inser det :)

    Men gud. Vad gjorde jag i en busskur där nere? >_<

    ReplyDelete
  3. mm, bexy du är så mmmmmmm ;)

    ReplyDelete
  4. Bexy lika fin som alltid // Besa

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .