Tuesday 10 March 2009

studiedag som antagligen inte kommer vara en dag av studier trots att det verkligen skulle behövas, men vi vet ju hur jag är....

igår passerade jag 15 veckor. igår var det även närmare än någonsin att jag gick under totalt... hade jag inte hört "bexy..!" och sen fått sällskap som blev springande sällskap sen, till bussen vid rondellen/kvantum vet jag inte om jag klarat mig. när jag gick ditåt fick jag verkligen kämpa för att hålla tillbaka tårarna, trodde ärligt att jag skulle kollapsa där i "skogen" ...
Jag åkte in till Västervik igår för att umgås med Kevin och Ronny... som blev bara Kevin ganska länge tills Ronny & Tobbe gav upp hoppet om att få in oss till stan och knackade på... sen blev det dra till Kvantum och även plocka upp Kim på vägen dit... energidryck, chips (<- köpte dock inte jag) och ... hm, choklad (A) inhandlades.. sen blev det tillbaks till Kevin och kolla southpark... DÅ sket det sig. När jag skulle gå på bussen stod nämligen en viss Micke Edberg där med sin äckliga pundarkärring... massa jobbiga minnen... och, så hamnade jag där, sådär långt bak i rummet... och började tänka... och sen gick det bara utför. det blev kommentarer som sårade mig, tankar som gjorde allt värre... folks problem som bara.... slukade mig i princip.
hade jag sen varit själv på väg till bussen skulle jag som sagt antagligen bara lagt mig ner på vägen och... gråtit....
Men sällskapet som heter Ronny ropade på mig när jag var på väg bort från lägenheten och så... trodde han skulle stanna där... så vi gick där sen.. typ förklarade lite, och det kändes bättre... sen var det massa psycho fåglar som .. verkligen var psycho... xD hursomhelst fick ungen mig att le igen när han shufflade på en grusig asfaltsväg ^_^ hehe, vi fick springa sista biten till bussen och ... jag förvånades över hur snabbt min andhämtning la sig oO ... dessutom, när jag sprang.. så kändes det så skönt. underbar känsla. jag vill till gymmet nu! :(

förutom det dåliga igår så var det kul :)

jag skulle (ska?) till Amanda idag... hm.. >.< får se vad som händer...

precis ätit frukost iaf... ska ta mig en dusch sen för jag är riktigt frusen...

aja, skönt att skriva av sig...

ledig imorn med. och jag måste seriöst göra svenskan och samhäll :S GAAAAAAH

finns på mobilen om nån vill nåt (A)

bajbaj <33

3 comments:

  1. <3<3<3 Kämpa vidare jag och alla dina andra vänner finns här för dig! BAMSEKRAM <3<3<3

    ReplyDelete
  2. Hoppas det alltid kommer finnas folk runt omkring dig att agera "skyddsnät" åt dig så det inte händer dig något ont igen! <3

    Läs min blogg, det piggar säkert upp! :D Kram

    ReplyDelete
  3. vi behöver varandra, det har aldrig nånsin varit meningen att man ska klara sig själv^^
    kram

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .