Monday 23 March 2009

No, I haven't forgotten about you :P

...dålig på att uppdatera. blir så när det varit för mkt känslor o sådär, kan inte formulera mig som förr ... :/

hm.

skrev sist i onsdags...

ehm... på torsdagen... minns jag inte vad jag gjorde :S hade musik...JO JUST DE XD haha, ofta. sen va ja me amanda en stund :D o sen träffade ja victor en tag på kvällen :) <3

fredagen... gah. orkar inte skriva allt... de va pack + congero + bexy-ronny-kevin combo med nudlar o film... ehm. början av dagen (i princip tills klockan va... efter congero...) va blä. av massa anledningar.. men skitsamma. ja tänkte massa dumma tankar. andra än vanligt, men inget hände så de e lugnt.

de va mys o sådär sen iaf.. dock helt slut på lördagen. o dygnsrytmen blev fuckad igen :P
söndagen... uhhm.. tillbringades med kim på msn i princip xD haha :P

samma idag.

hade musik idag. kul kul.

ska va me amanda imorn :D + sova där :) plugga o så också. o gotha ;D nice nice

sen.. träna på onsdagen också :)

blaaah. tråkig blogg men, ahh. så e de.

puss på mina rosa byxor :D

4 comments:

  1. Söta människa! Jag hoppas vi kommer träffas mer! Saknar dig som as!

    KRAMAR

    ReplyDelete
  2. de va faktist en astråkig blogg^^

    men de va kul o träffa dig iaf, tråkigt när du gick (:

    aja, undrar om vi ska hitta på nåt med bandet. typ något som motverkar hur trista vi har blivit på sistone. vi är ett ganska tråkigt band egentligen, det finns något som hindrar allas flöde på nåt sätt

    hörs, ha det bra på dig me dig

    ReplyDelete
  3. Oh du skrev min ren <3

    ReplyDelete
  4. Puss på dina rosa byxor, och på din rosa ring <3 KRAM

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .