Thursday 12 March 2009

oO insomnia Oo

jahapp... var det dags igen för det här?
att inte kunna sova..?

yay.

den är nu 3:15 och jag ska upp om mindre än 3 timmar... är det ens nån idé att försöka sova??

får se hur det blir.. -_______-

sysselsatt mig själv med att kolla på en såndär braincellkiller film..

"Desperate But Not Serious" ... usch. men visst, den dödade även nästan 2 timmar så... jag ska väl inte klaga.. >.<

slår vad om at det visar sig vara matteprov imorn :S känns inte så bra... kanske borde läsa igenom lite ekvations...formler... xD haha.. fail på mig. men sånt där iaf. är ju ändå vaken...

sen är det iaf musik.. och jag slutar rätt tidigt.

fredagen blir det tjejkväll hos emma med fia och leni :) ska bli skoj! och på lördag kommer madde hit (är nog 3e gången jag nämner det här nu xD hahah) ska också bli skitkul :D söndagen blir väl mest slappa och så ^^

massa möten i helgen men.. nä.

sen nästa vecka får jag se.. tobbe ville iaf boka upp mig en dag med lite pack :) hoppas ^^

aja.... skitintressant blogg, jag vet..

btw... orka att alla bara drar. folk man bryr sig om o t.o.m älskar bara packar och försvinner.. vet att kontakten kommer brytas efter ett tag.. det är alltid så.

ingen idé.

snart vet jag inte om jag vågar tycka om folk så mkt... det verkar bara sluta dåligt ändå.

längtar som as efter konserten i april :)

menmen, ska ta nåt att dricka och plugga lite matte nu tror ja ^^

pösshej :)

4 comments:

  1. Hoppas vi hinner ses något i morgon! Du kanske hinner träffa Lasse också! :)

    KRAM

    ReplyDelete
  2. Hej Bexy, jag vet att vi inte kommer att ses på ett tag nu.. men vet att jag kommer att sakna dig :D <3 VARFÖR SES VI INTE SÅ MKT I SKOLAN LÄNGRE? :'o KRAAAAAM <3<3<3

    ReplyDelete
  3. Mmm, ja ska också på konsert i april :D Tänk om det är samma!

    Ses <3

    ReplyDelete
  4. Jag kommer tillbaka måndag den 23 :) Jaa, det känns som åratal sedan vi sågs :/ vi får ta oss en filmkväll eller nåt snart <3

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .