Tuesday 3 March 2009

you know.. time flies...

and the rebels, one day they'll go quiet.

störd dag. fattar inte vad det är med mig, och hur sjutton jag tänker...
känns inte bra idag, alls.
sov bort skolan och känner mig som världens dubbelmoralbitch.

imorn är jag ledig, sen är det begravning på torsdag som gäller. känns ändå okej, visst.. det kommer bli jobbigt. men samtidigt är det en låt från klassen, och det känns som att det ändå är nåt av det finaste vi kan ge. <3

sen är det bara till att försöka peppa inför musik direkt. gah.

inte ätit nåt idag. hamnat i en sån där mat-vägrar-svacka igen. vet inte varför.

det är redan mörkt ute, oh jag är fortfarande nyvaken... fast, jag vaknade halv 4. och den är 6 nu.

hm.

inte bra alls.

mamma köper strängar till gitarren... kanske använder den på torsdag ändå... får se.

känns som det är något som fattas... önskar jag visste vad.

längtar efter våren.

längtar efter sommaren.

och.. som det ser ut nu byter jag ut depeche mode mot metaltown. vilket känns lite... mja, vet inte. vill ju så gärna se depeche ... men, det kommer kanske fler chanser, dessutom..ser ja dem hellre i konsert än på festival...

imorn har det gått 100 dagar. hur jag lyckats vet jag inte... men ibland längtar jag.

en sjuk längtan, men ändå en längtan...

det andra jag längtar efter.. som vår och sommar, kommer ju...automatiskt, utan att jag gör nåt..

min längtan efter det jag stått emot... kommer också, om jag inte gör nåt. att göra nåt åt de, är de jobbiga. men borde va de lättaste i världen.

ja vet inte ens va ja säger nu.

läs den nya dikten... länken finns.

1 comment:

  1. tänk på att metaltown är på asfalt^^ och trångt och lång kö till bajamajan, som inte ens är så trevlig att gå på!

    men det blir säkert kul, har kollat in banden, asbra band ju. ett japanskt!! du får inte missa girugamesh :P

    aja, snart blir det vår. det blir nog min räddning också..

    kram på dig fina människa

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .