Saturday 28 February 2009

xD

hahahaha xD <--- = fredag + lördag i ronnys sällskap xD (han åkte för en timma sen... buhu ;_;)

hahahahahahah xD ja sitter seriöst o asgarvar xD har inte haft såhär kul på länge xD weird människa de där.. <3 haha :D orkar inte gå in på exakt va vi gjort men typ film o flumm xD

idag repade vi me bandet oxå ^^

blir samma grej imorn :P

måste stränga om gitarren... hrm... xD bra där ronny xD
*stämma* ....POFF! "O_O förlåååååååååååååååt!" x'D HAHAHAHAHAH!

haha åh.. ja orkar inte skriva mkt idag känner ja xD haha.

hm, måste iaf stränga om innan torsdag :S ska spela på alexandras begravning då.. :/ <3 annars får ja låna en av skolans gitarrer :S gah... aja. de fixar sig.

ehm... jaa... haha. ja vene va ja ska säga mer O_o

typ... hejdå :D

o lyssna på blurry - puddle of mudd :)

3 comments:

  1. Åhå, men då låter det ju som att "Ronny" är lika bra på att stämma gitarrer som jag xD *segergest* jag är inte ensam xD. Härligt att din helg har varit awsome :D <3 KRAM

    ReplyDelete
  2. hahahahhahaa XD Jag syftade på att jag inte vet vem det är men använde hans namn ändå, och så var jag inte 100 på att jag mindes namnet rätt xD Haha

    ReplyDelete
  3. du är söt när du skriver:) nu är vi TRE som inte kan stämma gitarrer här inne. jag har en 4-strängad gura;)

    <3

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .