Saturday 14 February 2009

Grattis på alla stjärtans små gullbarn! ;)

haha...
nej men, ni som känt mig ett tag (räcker kanske med ett år) vet nog om att jag inte är ett stort fan av alla hjärtans dag... som kevin så otroligt smart uttryckte det: har man någon att dela alla hjärtans dag med borde alla dagar vara alla hjärtans dag. nu ändrade jag väl säkert på alla ord, men det var iaf samma innebörd :)

men "grattis" tillägnar jag idag Victor :) för det var han som självklart skulle påpeka att man inte säger grattis på utan glad. haha, typ i 5an? ^^
däremot säger jag grattis på riktigt till mamma o pappa, som förlovade sig på den här dagen... dock för 19 år sen :) <3 söttsött...så sött så tänderna ruttnar ;)
vi skulle påbörjat flytten igår.. fredagen den 13e ^^ mene... näj.
eller, alltså... mentalt har jag nog redan flyttat... så.. :) helgen blir iaf flytt...inriktad xD haha ^^

inser att jag inte uppdaterat "mig" här på ett tag, vilket jag tycker är förståeligt med tanke på det som varit fokus nu... :( <33 vill bara poängtera (säkert mest för min egen del) att bara för att vi fortsätter med våra liv så betyder det inte att vi glömmer bort hennes. vi säger hela tiden att vi ska fortsätta leva för henne, då måste vi väl faktiskt leva också?
klart saker har ändrats... många har fått ögonen öppnade och man känner hur mycket vår klass bryr sig om varann. som igår; kom till skolan efter en natt utan direkt utvilande sömn (berättar snart varför haha) och skulle ha musik. ingen sömn, ingen mat och en deppig känsla i magen pga nåt jag inte är säker på... + ett antal panikångestattacker under nattens gång.. såg inte särskilt frisk eller vämående ut.. berodde säkerligen på att jag inte heller hade smink på mig x)
iaf... fick många "bexy, hur är det? :S" vi bryr oss verkligen om varann. och jag lovar er, är det nåt så kommer ja säga till. men då var det som jag sa, ingen sömn. jag ser ut att vara väldigt förstörd i såna lägen... men det är ok nu, så ni vet. har sovit länge och kurerar mig <3

hm, så anledningen till att jag sov väldigt dåligt var att jag i torsdags efter skolan var med kevin och ronny :) och tobbe & kim då ^^ hemma hos kevin :) vi typ... haha, satt mest ^^ gick till kvantum o köpte energidryck o så xD sen kolla vi massa film ^^ tobbe o kim gick hem efter 3e.. :P då va klockan typ 3... o då kolla vi butterfly effect xD haha! sen...skulle vi sova då... kevin sov i sin säng.. o ja o ronny sov i varsin fåtölj... som stod mittemot varann med fötterna i den andras fåtölj ^^ de va kul, dock skulle ja behövt mer sömn :P men det var tal om att ja skulle bli en del av packet ^^ så de blir nog fler såna kvällar ;D haha! vi skulle träffas igen på lovet iaf :) skoj skoj!

på måndag ska massa av oss till Tove i Totebo :) festis ^^ ska bli kul, och jag är så glad över att jag kommit dom tjejerna närmare nu.. klart jag önskar att det var pga nåt annat :'/ <3 ..men jag tycker om dom/er (vene vilka som läser haha) så himla mkt! <33333333333

...känns som det var evigheter sen emosarna var samlade :S saknar er ju :( <33

känns som det har hänt massa xO ..det HAR hänt massa.....
nya kompisar..eller ja, nya o nya, men närmare än förr... sen pratas det massa mer med max o millis... nya kompisar oxå, i form av packet... o så har man inte haft emo häng på hur länge som helst :S fredagar betyder oftast amanda nu för tiden :) och sen kommer ja snart va längre ifrån gby folket :S igen... GAH!

shit... känns som att snart kommer nån känna sig bortglömd. o så får de inte bli :( älskar alla mina vänner, de vet ni väl? ._. <33333

haha, igår va så himla kul x'D jag o amanda ägde en del... genom bdb o msn lite då ;) haha :D men om nån fortf undrar så var det ett skämt :)

borde egentligen packa... :S usch...

btw så sitter jag o nostalgitrippar på Walking On The Sun - Smash Mouth ^^ haha nice nice.

JUST DET! emma ska ju hit nån gång under lovets gång också :O shit... jag kommer bli sönderstressad xD :D haha!

och jag skulle till johanna egentligen :S och det blir uppskjutet igen O_O himla....piss är vad det är! :( du får inte tro att jag undviker dig eller nåt!!!!!! det måste bara lugna ner sig först :( <3

hjälp.

nu blev det för mkt att tänka på... så det får räcka med blogg för idag xO

ÄLSKAR ER IAF, DET ÄR DET JAG FÖRSÖKT KOMMA FRAM TILL HÄR! men säger det inte bara pga dagen. menar det verkligen... ni betyder så himla mkt! <3

PUSS O KRAM, BEX. dessutom, är det nåt. SPELAR INGEN ROLL VAD. så vet ni vart jag finns <3

2 comments:

  1. Kram Bexy <3 Ja, hoppas det är dags för emofest snart igen ^^ Ha den bästa alla<3dag ever :D

    ReplyDelete
  2. Du är så fin. :) <3

    Mycket bra sagt av Kevin, måste jag säga. Och inte för att skryta, men... Så är det varje gång jag och Lasse träffar varandra. ;)

    KRAMAR på dig

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .