Monday 2 February 2009

fokus på allt utom det.

I'm in pain...
Everywhere.

Nämen. Ont i magen o benet... resten av smärtan är mitt fel (nej, jag har inte skadat mig själv, fy på dig om du ens tänkte den tanken. det har gått 10 veckor, och trots längtande blickar mot ...där jag har det där... så har jag itne gjort ett skit.!) och jag får skylla mig själv. det suger. det gör ont. det är hemskt. det är tystnad.

snart lov.. "snart" men ändå. johanna...ja vill till dig då :( snälla? <3>_<

saknar bandet...saknar att slå ut aggression och problem.
men benet hindrar mig fortfarande...

det är februari... shit.
vaknade idag (är sjuk för övrigt) och solen lyste igenom mina gardiner...röd-oranget mys-ljus i rummet. trodde det var sommar. :') hade fel ofc.... typiskt.

längtar iaf massor.

snart ska vi flytta... tjoho.

JAG...
orkar inte riktigt mer av det där som överskrider vänskap.
lägger nog ner nu.

ah.


ha en trevlig måndagskväll. kanske ses imorn... hoppas det. saknar er. <3

3 comments:

  1. De va trevligt o träffa dig förra veckan. High score: 4 yay!

    Saknar bandet också, men om din kropp inte pallar så kan vi inte repa i helgen. Får väl bli nästa?

    Take care, kram

    ReplyDelete
  2. ja! kom hit på lovet! jag befaller dig <333

    ReplyDelete
  3. Hoppas du blir bättre i benet snart! Kram!

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .