Thursday 5 February 2009

pain.pain.pain.pain.pain

varit hemma från skolan hela veckan.

mår inte bra nånstans riktigt :S

huvudvärk...som kommer och går...
benet...aja, klaga på. det börjar bli bra nu iaf.
tom inuti...vet inte varför.

men det jobbigaste...
mensvärk. igen.
3e gången jag har det "den här gången"

har aldrig varit så förut. visserligen är det inte alls som första dagen...
men det gör ont. inget är bekvämt, och det gör ont i ryggen så jag mår illa...

sitter med en en hot water bottle under tröjan... värme. men idag hjälper den inte...
inte som den gjorde igår...

uhm... piller tänker jag inte ta, det är för sent för dom nu ändå. känner in kropp, och ska jag ta piller så måste det vara precis när jag får de första känningarna... nu har det väl gått 1 timma kanske. kul.

mamma tyckte vi skulle gå till läkaren. va sjutton då för? p-piller??? vill inte.

kan dom inte bara operera ut alla "girl-parts" ?? bad aldrig om att va tjej...

har ingen matlust och vill egentligen domna bort bara. slippa.

vet ju hur jag gjorde det förr i tiden.. så underbart, känslan när allt släppte och man bara kände det man ville känna... en smärta man kunde hantera. känslan av att det är hanterbart...det saknar jag. ibland själva smärtan också. den blev en vän lix... hur sjukt det än låter.

men jag vet att det finns så mkt mer SKIT som hänger med den tillfälliga lösningen....så...
nej.

snart är det måndag igen. då har det gått 11 veckor. och då är jag på delad förstaplats med mig själv... den här gången ska det hålla. länge.

för alltid... (?)

vågar inte utelämna frågetecknet...än.

jag måste seriöst göra skolarbetena. kommer gå under. det är februari... har inte ens 4 månader på mig... tror jag. dessutom har jag fler uppgifter än vad jag har hemma som ska göras.

rent ut sagt: FUCK!

vi ska flytta nästa helg... ehh?
visst.

pappa är jättesjuk, och det är inte klart där hemma än...

orka. ORKA att vi aldrig kan ha nån ordning på nåt :@

glöm att jag spenderar mitt lov med att flytta :S

hej, nån som vill rädda mig?

äh.



kan alla bara dra eller?

får damp på katten. som spinner, oavbrutet. och jamar så fort mamma inte är i närheten...
kan inte hon också gå?

JAG VILL VARA SJÄLV. seriöst. stick.

vill knappt gå till skolan imorn.. trots att det är musik ._.

3 comments:

  1. Jag ville också operara bort alla såna delar, för mensvärken kan få mig att spy och svimma ibland... och jag vägrar också p-piller. Men jag kör på homeopat och zonterapi, och hittills funkar det jättebra. :)

    Kram på dig och hoppas du mår bättre snart!

    ReplyDelete
  2. Hatar mensverk , Älskar dig :)

    Kram <3 Jag vill också rädda dig ^^

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .