Tuesday 3 February 2009

Tuesdag

HAHAHAH family guy nämnde just "Club Dread" x'D minnen... x)

iaf... har saknat dig o hoppas för allt i världen att de e ok nu...du vet inte va du betyder för mig... <3

varit hemma idag oxå.... febern som spökar extra.. imorn e ja ledig så de blir en kort vecka i skolan :S iofs bara missat en musiklektion o...en engelska lektion...o idrott då.. men, ja e så f-ed up i kroppen så idrotten kmr ja faila på :S yay... uhm...

interner har varit dumt idag :( o ja vill ja jordnötter >_< ska hämta sen :D haha ! x'D

har inte gjort så mkt idag så har inte så mkt att säga...

bara att ja saknar folket. <3

hoppas vi ses snart. (:

KRAM

1 comment:

  1. Språkpolisen i farten: "Interner har varit dumt idag..." Förlåt, men det låter jättekul! Jag ser framför mig en fångvaktare som beklagar sig för sin mamma om sitt jobbiga yrke och bryter på något okänt språk... xD

    Förlåt, jag ska sluta dumma mig. :P

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .