Sunday 22 February 2009

blahablaha...



bara några timmar kvar på lovet...

därför håller jag till i mitt rum, och nördar:
Sufjan Stevens
Mindless Self Indulgence
Puddle of Mudd

<3

satt o kollade igenom massssssa bilder från frizon 08 på deras hemsida... haha. de va kul :)

saknar sommaren så himla mkt...
känner mig så död när de e så kallt....vitt...grått...svart...hemska snö.

nu kommer nån o knackar på dörren... pappa för typ 3e gången idag med samma glättiga "hej bex.... *blablabla*" orka?

har allt ja behöver här, förutom mat då... :P

badrummet bakom en dörr, musik i mobilen o på datorn.. msn.. en säng.. vatten finns i kranen ^^ kläder... haha.. alltså, ja behöver inte sitta där nere med dom o va social. sen påstår dom att dom saknar mig.

som om de e nån skillnad mot hur de va i lägenheten?
visst. ja satt vid tvn bara för datorn va där... men, ja va inte social.

äh.

måste lägga mig skapligt så ja orkar upp imorn :S måste även se till att ja har allt ja behöver för imorn xD :O

har visserligen bara musik... men ska ju kolla in dansen ett tag efter lunchen... ska skriva storyn..

känner hur skolarbetena bara ligger o .. ruttnar. o ja vet inte om ja orkar bry mig :S skit oxå.

ska iaf träffa ronny imorn, han måste ha sin linsvätska xD haha...!

hm.. mat om 25 minuter typ... då hinner ja ju gå på toa. xD

HAHAHAHA. va kul man kan ha...

seriöst. kolla in puddle of mudd :'D post grunge <3 som nirvana, dock inte lika bra... men... mer... typ.. fyllig musik ^^ dock ganska likt kurts röst... blandat med lite creed kanske...

hm. saknar skolan... eller, dom i skolan. xD inte så mkt lektionerna i sig, förutom musiken då...

men vi ses imorn <3

så fort de har lugnat ner sig här så e de bara o komma o mysa ^^ lol..

aja, färdigbloggat nu...

lägger in en bild camilla fixade lite med.. ja ser ut som en illamående nörd. hah.

bajbaj <3

1 comment:

. . . . .Followers. . . . .