Friday 20 February 2009

börjar kännas som hemma igen...


otroligt nog har jag anpassat mig rätt bra...

har sängen att tacka för mycket xD den är så skön, så det är ganska omöjligt att inte sova gott (när man väl sover alltså) i den :)

massa sköna kuddar o lite söta gosedjur gör det inte värre direkt (A)


bloggar nu när jag väl tar en paus (hahaha som om ja inte tagit paus sen ja kom hit egentligen men wth :P heh) från klädvikandet ^^ ställt upp mina fina burkar här inne oxå :D har 14 olika sorters energidryck..(burkarna då, men jag har druckit alla *stolt* höhö (okey, Monster burken fick Ronny dricka upp åt mig för den var inte så himla god...sry Max (A))) haha, och även en Mer Päron burk (don't ask why, den stinker xD hahahah) och en Ubuntu Colaburk ^^ det är nästan fint alltså! :')


golvet är täckt av mysiga mattor, och gardinerna höjer mysfaktorn ännu mer.. lavalampan är igång och jag tänkte få igång ufo-lampan oxå :D 90tal ftw!!


har fortf massor att göra, men jag tkr om det. mkt ^^


färgerna är totalt jag, utan att vara störiga (till skillnad från mig ;);) he he he)


och det spelas nirvana idag :) iaf mkt nirvana! ;D playlisten är dock på random men idag kände den tydligen för nirvana, jag klagar inte :D haha... nirvananirvananirvana xD måste ladda ner mer MSI också!! :O


igår var jag med Ronny :) vi hade askul :D <3>

köpte en tunnel till örat igår.. haha, hade tänkt köpa en 8mm töjning...men tänkte att jag har gått emot mamma tillräckligt nu xD så nu har jag tråkigt ^^ ingen smärta.. xD haha!


missar ett emohäng hos betty idag ._. har för mkt att göra här hemma :S plus att jag måste hinna plugga xO slösar bort flera timmar på meningslöst skit här, när jag har betyg att tänka på... VARFÖR SKA DET VARA SÅ HIMLA SVÅRT ATT PLUGGA!!????!??!!??!?? blä :(


vet vad som kommer hända... kommer äta kvällsmat, sen bestämma mig för att sitta i sängen med skolarbetena (vart sjutton dom nu är :S shit.... O_O) o läsa igenom materialet.. o sen fortsätta skriva på det jag börjat på... men...så kommer jag se boken jag började på när jag vaknade... och.. fastna...i...den... and then my life is over.


varför måste jag kunna reflektera över massa om samhället och kunna för-nackdelar med olika energiformer och kunna beskriva bilder på olika sätt?!!!?!!?! okey... haha. det är väl viktigt... inte allt, men.. knowledge equals power eller nåt sånt.. för att citera .. uhm.. max va de ja ^^ för över 1 år sen.. xD men...de e väl sant. typiskt. han ska jämt ha rätt >_<


sätter mig med min bok nu istället, medan maten görs... sen ska ja plugga... :S


wish me luck :)


och... vi ses väl förr eller senare :) <3


massa kärlek <333333333333333333333333333333333


avslutande låt: john frusciante & josh klinghoffer - at your enemies (finns i playlisten här.)

(bilden: ronny gjorde om en bild han tog inne på åhmans... skickade den till mig, och sen försökte jag efterlikna bilden med hjälp av smink :D haha, lättroad? ;) ohja.)

4 comments:

  1. hoppas du kommer trivas där..även att det kanske hänger lite minnen i luften..som de andra har sagt får du känna de som en ny start igen, att de inte ska bli som förra gången. ja! lovet ska absolut ha mer dagar! man hinner inte "sakna" skolan på en vecka :P det ska bli roligt att få se vad du hittar på för berättelse!
    ja..åhmans du o ja förr <3 de va mys :P men ta hand om dig! massa kramar

    ReplyDelete
  2. åh, nu blir jag sugen på att va i ditt rum o mysa^^

    men du har ju mig till hjälp me plugg även om det bara är med msn!

    men när vi pratar har ju jag jämt rätt, och sen har max också jämt rätt. det måste ju vara så att det är du som jämt har fel C:

    ses, i morn kanske!? :) miss you

    ReplyDelete
  3. alltså, MSI får inte du lyssna på.har dåligt samvete för att jag skickade dom till dig.skittexter.noll värt.nirvana däremot kan du få lyssna på;)vad menar du med min student och byebye? ALDRIG byebye.så jag fattade inte.

    jag sov FEMTON timmar inatt, och jag hoppas du mår jättebra. hjärtaDIG!

    ReplyDelete
  4. man orkar ju inte läsa... så jävla mycke tecxt

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .