Tuesday 10 February 2009

ännu en tisdag...

första på 2 veckor som jag varit i skolan.. <3 puss på er, klassen :) älskar er!

det var en lugn dag, förståeligt.
en del av oss satt i studierummet på engelskan och skrev en låt till alex, den kommer framföras på hennes begravning... texten är fixad, bara musiken som fattas nu... vi fixar det.
lite tårar idag med, men desto fler roliga minnen och skratt tsm med varandra.
det märks att vi håller hårt i varann nu. <3 det behövs!

på idrotten hamnade vi lite fel, men rätt tillslut... dock ganska lugnt, en del tog promenad...jag och några till kollade på när dom hade judo...grejs...

sen gick jag med sara till skolan, hämtade lite saker och drig till willys. handlade lite, och sen hem till manda... åt, sen bowlade vi ett gäng. det var mys, trots lite deppighet.. :/ <33 det kommer ordna sig..

suger att vissa inte kommer finnas tillgängliga på lovet ._.

kommer sakna alla i klassen då alltså! :( <333

ledig imorn, som vanligt. längtar redan till torsdag. för jag saknar er varje sekund vi inte är tsm... och vi har musik då <3

ni vet vart jag finns om det är nåt. <3 PUSS!

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .