Saturday 31 January 2009

"you look like a monkeeeeey!"

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN CARL :D <3

"green apples...hell yah!" x'D kolla Pablo Francisco på youtube x') "Bits & Pieces" ..kollade alla klipp, men se till att börja på en "part 1" som finns ända till 10 ^^ annars missar ni ;D haha!
jag tycker iaf det är sjukt kul :)

idag var det bröllop. utomhus ^^ på myrkullen här i gamleby. de va fint.

uhm.. idag skulle de varit 2 veckor sen ja fick panikångestattacker... men...igår fick ja 5 st. idag har ja fått 2. de tar så mkt på krafterna o ja känner mig så liten o svag....så himla... utsatt typ :S blir låg av skiten, så om ja ser nere ut e de antagligen drf. orkar inte förklara de gång på gång. så fråga inte plz ._. eller, fråga iaf inte va de e elr va som händer elr vrf ja får dom. för ja vet inte mer än ni. de enda ja vet e att ja mår skit. känner mig döende...när de pågår.

igår va vi ett gäng hos hannah... ^^ vi typ spelade ett spel.. eller, ahh, vi va i lag, o ja va me victor o gjorde inte så himla mkt... kände inte för de. ja e ingen spelmänniska... o de va tur att han sa "bexy kan va i lag med mig" ...för så fort ja sa "ja känner seriöst inte för att va me, mår inte så bra" så började de på en gång "jo!!!! de e klart du ska va meeee!" ja blir på döda humör av sånt. men ja hann inte bli sur, så tack victor :)

uhm... imorn... just de. imorn ska ja va me sofie :O o ja skulle ringt emma idag vid 12 :S skitskitskit. får ringa snart >_<
o så måste ja höra av mig till sofie.

men ja vet inte om ja klarar av sociala sammanhang...inte på de sättet iaf... just nu....

HIMLA ÄCKLIGA SKIT SOM BARA ISOLERAR MIG :'(

men.. ja ska väl.. sluta skriva nu. minns inte va ja skrev i förra inlägget o ja vet inte va ja har o säga anyway...

ses.

3 comments:

  1. Seriöst sur jag blev. Tur att du inte hann bli det då^^ Hannah är så förutsägbar ibland :) nu kommer det tänkte jag... "Klaaaaaart du skaaaaaa va meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
    eeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

    Aja, hon menar väl.

    Blir alltid lite rörd på bröllop alltså, det är ett så stort och fint beslut som tas C:

    See you, blir väl nån film eller nåt i kväll om du har lust

    ReplyDelete
  2. haha aa visst :P gjorde dom på photofunia.com
    du bex, kom ihåg att du är fin och bäst! ;P

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .