Wednesday 7 January 2009

nytt dygn: nytt blogginlägg :D

haha, hej igen (A)

egentligen kan ni ignorera alla små updates ja gjorde igår om bloggen. nu e den fixad så bra de går iaf o ja e faktist nöjd ^^ lite nya låtar i playlisten oxå, check check! :D

hjälpt johanna med en alldeles egen blogg :D hon klarade de finfint o nu finns min kotte i bloggvärlden också :'D <3 wiiiie

sista lovdagen... fast min nästsista har inte slutat egentligen, if you get what I'm saying (A)
skaaaa sova...snart... :P

idag har ja inte gjort annat än suttit här o fixat. hemskt ju. blä :(
vene va som händer imorn, en del börjar ju skolan så de kanske e lite fler inne på msn senare... haha, en viss person ska känna sig träffad ^^

sen e de skola. wiho :D och buhu :( haha, aja, de blir nog bra. MUSIK <3 SNART <3 ÅHHH <3

running out of pain - 12 stones tkr ja ni ska lyssna på. (finns i playlisten) o så måste ja få Hole av amanda :D <33

hmm, SKA ta mig till johanna nu i januari, hoppas ja verkligen :O vill vill vill! dra t gbg över en dag oxå :)

men seriöst, saknar dig johanna.

saknar att vi seriöst snacka om precis allt hur länge som helst förr.. mitt i sommarn..mitt i natten. mitt i allt. spelar ingen roll hur många mil som skiljer oss åt, du kmr alltid va en av mina allra bästa vänner. <3 du ja o en hippie-van nån gång! löfte. <3

men...ska nog försöka logga ut nu xD

sov gott eller ha en bra dag :D

pusshej! <3

3 comments:

  1. jag kom inte i säng :S tänkte att det var onädigt.
    men, vi måste verkligen fixa den där hippievanen.det är ett sjukt stort löfte.eller aa,vore sjukt bra iallafall!

    men vi måste dra igång med rutinerna vi hade förr igen.jag saknar dom! det kändés jättebra då:) jag är trött. och du är bäst. hoppas du drömmer om sockervadd och cyklop nu <3

    ReplyDelete
  2. Din blogg är jättefin! ^^

    KRAM

    ReplyDelete
  3. Sov gott, eller ja, du har nog vaknat nu igen XD men i alla fall ^^ JÄTTEFIN BLOGG! YOU ROCK

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .