Wednesday 28 January 2009

Onsday, spent with my creatures ^^


Hejsan människor :)

sitter som vanligt på min plats i soffan... den börjar bli nött ganska rejält nu (A) spenderar mina dagar här... inte nyttigt alls, men tycker för tillfället att det inte finns något roligare/bättre att göra...

satt uppe ganska sent igår, mest på QX... ibland hittar man vettigt folk där :)

för er som går i min klass så märkte ni nog att jag inte dök upp 8-)
sov konstigt och var tydligen omöjlig att väcka... :S men vi ses iaf imorn igen.
matte + musik <3

atm pratar jag med Balzary på msn ^^ John Frusciante nörd, som bidragit till mitt beroende ;D tackar tackar... :)

Lighthouse ikväll, som jag tänkt gå på. Vilket betyder att jag ska gå och ta på mig riktiga kläder och inte fastna här och låta timmarna passera som de gjort förr.. :O

det är mycket... hm. kärlek på g ? just nu... känns det som.
ett bröllop i helgen, och 2 kompispar har nyligen förlovat sig...

själv längtar jag (som johanna och jag snackade om igår) till sommaren.. sitte nere på hammarsbadet en skn sommarkväll med ett gäng... och bara.. va.
det är alltid så skön stämning då... haha, romantik i luften nästan..
känner t.o.m hur tårar av längtan väller fram av bara tanken på värme och sol igen..
en del av mig dör för varje vinter som kommer... usch.

i natt satt jag i mitt fönster igen. det var så länge sen, jag möblerade ju om i rummet och ställde sängen precis vid fönstret..så gardinerna är alltid fördragna och.. jag typ..glömmer bort fönstret... men jag bestämde mig för att sitta där.

flyttade undan allt som stod i vägen och öppnade... vad händer då? jo, en liten äcklig spindel kryper fram. fick halvt panik o försökte hitta nåt o fånga den med... men dom e snabba så så fort den "hoppt" upp på vaddetnuvar jag använde blev jag .. hm. paff kanske ? så jag släppte den. i sängen. BRA DÄR BEXY >_< ... då kunde jag självklart inte befinna mig i den mer.. så jag stod o velade... drog sen bort täcket iaf... hursomhelst såg jag den krypa i gardinen efter ett tag...så jag lyckades fånga upp den igen... så hängde den från sin tråd i den där.. jaa... minns inte vad det var men iaf.. o började skjta ut trådar hit o dit... USCH. iaf hamnade den på golvet tillslut, då la jag en bok över den och ställde mig på den. förlåt alla som ogillar dödandet av djur, inklusive kryp... men spindlar hatar jag. dock inte halsbandet jag har :D <3 ;)

ÄNTLIGEN kunde jag sätta mig i fönstret... lyssnade på Closer - Kings Of Leon (älskar den låten!) och skrev ett långt sms till Aaron.. att sitta där är mer eller mindre förknippat med honom...och våren/sommaren 2008.. har inte fått något svar, men han loggar säkert in på msn ^^

Carl var inne ganska länge igår och jag satt där med mina idiotiska funderingar som alltid ska förstöra precis allt... tänkte kanske för mycket, men samtidigt... ah, vet inte. Hur som helst var han sjuk... så.. krya på dig! :)

Victor var inne länge igår ^^ haha, vi kan tydligen prata om allt. Och då menar jag allt. xD bra att veta...typ ;) haha :D

Hannah skrev också :O tyckte jag skulle komma till LH eftersom det var länge sen man sett mig.. ? ;) jo... I know.

som sagt snackades det med Johanna också (: måste hälsa på henne snart >_< (I will, I promise!!!!!)

och det pratades med Max... vars flickvän fyllde år igår ^^ han hade köpt en ring till henne (: det lät fint, och jag är glad att han har henne :)

hm.

sen var det random konversationer med folk hit o dit... :P

msn....haha, tragiskt stor del av mitt vardagsliv..eller, liv öht! :O

dagens intag av diverse (o)nyttigheter har varit: apelsinjuice, flingor m. mjölk, 0,5 liter energidryck xD (den är för god) samt...godis >_<

har min viktkontroll brustablett att inta idag... men den verkar ha gett sötsug, istället för att ta bort de :/ måste skärpa mig alltså! ... VÄGRAR hamna på samma siffror som April 2007.. usch. USCH USCH USCH!

imorn får jag hjälp med plugg, av självaste erlandsson ;D kan behövas...får inget gjort annars, om jag inte ska sitta mitt i natten som ... när det nu va xO hehe

växlar mellan ordentligt och slarvigt skriftspråk idag känner jag.. sorry :S

uhm... vet inte om jag har så mycket mer att säga :O

saknar klassen <3

och.... tenn får :)

HAH. vänta; bara för att jag hakat upp mig på det här och tycker det är ganska kul (A)

..."snow pee chair ten, buy see chair ten" x'D (A) .. sorry :)

3 comments:

  1. Sluta mobba mina tenn-får!! ;)

    Åååh, A long wau before you become a Jedi, you have. Inte döda spindlar, fy fy! Då får du otur och så regnar hela sommaren bort. Tur att du gillar halsbandet i alla fall! ^^

    Diggar bilden! ^^ :)

    KRAM

    ReplyDelete
  2. ÅH! The emos on the beach! :D Låter helt underbart!!! SOMMAR <3

    HAHAHAHAHA tog mig ett tag att fatta det där sista men.... XD det var kuuuuuuuuwl! <3

    kramisar

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .