Tuesday 6 January 2009

splittrad måndag.

(vet att de e tisdag)

började sjukt bra ju :D med amanda o madde <3 :')
sen va ja sådär sjukt trött, o då brukar ja kunna låta bli att känna allt som e jobbigt... (A) va i björnsholm o målade lite ^^ får ha inflyttningsfest xD hah, nä..!
uhm.... sen åkte ja hem, sov från 13-16 typ.. 3 timmar...haha, sen blev de fixa iordning sig o dra till alexandra, hämta upp henne o sen vidare till samull ^^ filmkväll :) vi såg batman, the dark knight. den va nice :) o de va mys o träffa folk <3

sen när vi gick hem fick ja en attack... va sjukt låg hela vägen hem o sa inte så mkt...irriterade mig på att .. eller, orka. besserwisser bara som tror ja inte fattar va ja sj pratar om. blev lite såndär mordisk känsla inuti just då...
victor fattade att de inte va bra me mig, så han följde me upp till porten.. teo gick upp till sig o vi stod där ett tag... tack <3 behövde dig då.

ja va helt slut, så trött på attackerna o ville ge upp...bara bryta ihop o gråta. men ja gör ju inte sånt. för ja får ju inte känna för mig sj >_<

de kändes iaf lite bättre sen o ja gick upp till mig o logga in på msn en stund :) pratade me carl o så ^^

uhm, sen gick ja o la mig... men fick en till attack runt 2:15.. halvsov då..så de va obehagligt ett tag men ja va så slut så ja lyckades somna iaf...

vaknade 16 idag :S suttit här sen dess...o har inga planer för dagen...

gör mig sällskap på msn eller ha det underbart med vad ni nu gör. <3

lotsoflove. <3 pusshej!

1 comment:

  1. Inflyttningsfest i bholm! Det kommer kännas som något nytt börjar samtidigt som man känner massa nostalgi. Tänk på alla gamla klassfester; dom minnena är härliga på ett lustigt lite konstigt vemodigt sätt typ xD

    Tur att saker förändras; det kommer bli annorlunda och det kommer bli bättre me dig (:
    Kul att Julia kom också!

    Hearse! kram kram

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .