Saturday 24 January 2009

bloggen avtar...men åsikter & funderingar består.

Måste seriöst skärpa mig.
296e inlägget nu... har bloggat i 2 år i maj.. (visst. ett tag kvar men ändå) och har ändå inte lyckats blogga 1 år ? (om ni fattar..) patetiskt.

är hungrig.... blä.

ska iaf klippa mig ikväll, inte mkt, lite uppklippt typ o taggigt :P o luggen ska...ändras lite grann... känner bara för en förändring... uhm... ja.

jokern wannabe mördare - hur sjukt är inte de!? :S usch.

verkar bli vicktor häng senare ^^

om ja kan :S mamma e ute nu...men..ah.

hmm... heh :S ja e lite överallt idag. svårt o samla tankarna o sådär.

MEN BLÄ! >_< himla skitdag o skitsaker o skittider o skitmänniskor! :@

hela ja e en enda stor humörsvängning. nu e ja inte ens hungrig mer. vill bara ligga o gråta. HATAR DE HÄR.

allt kan gå o skita ner sig

för ja e trött på att behöva va den som... håller kontaken.
o ja e trött på de mesta.

hejdå.

eh. ja.

3 comments:

  1. Åh! Lägg upp bilder på din schnyggelischnygga frilla sen då!!! :D VILL SEEE! Gick det bra att spela in låten i fredags?

    Massa kramaaaaaaar <3

    ReplyDelete
  2. Kramar till snyggo-Bex som trots inte direkt idogt bloggande lyckas hålla bloggen ständigt intressant! :D <3

    ReplyDelete
  3. Grattis till mig! Jag är 5000:e besökaren. Jag har vunnit en fruktkorg C:

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .