Tuesday 27 January 2009

Mitt 300e inlägg...


jaha... då har man passerat det också.

jag gick och la mig runt halv 7, bara för att vakna 4 timmar senare av att mamma skrattar åt något "really funny" ... blev seriöst as-sur och fick henne att få dåligt samvete (kommer vara uppe resten av natten... yay.) gick sen in på rummet igen, la mig i sängen och grät. det var länge sen jag grät... typ sådär en 9 veckor sen. mm, samma kväll då...ja, ni vet.

så, det var lite läskigt. att gråta alltså. det var sammankopplat med då, om man säger så... men, jag är nog febrig, och... så är det den tiden på månaden då vad som helst kan få mig att gråta...

tog sen yoghurt, och satte mig här. ca 2 timmar sen.

max var online... och, tja. sist vi pratade var det väl inte så himla bra, men... jag orkade inte med att vår vänskap skulle skita sig, så vi snackade igenom det. and it's all good. om du läser det här; du vet nog inte vad du betyder, trots allt.

uhm... sitter nu och pratar med ronny ^^

imorn/idag är det engelska.... undrar vad vi ska göra... :S
sen lunch... sen idrott, som jag skrev innan. fotboll. blä.

antar att jag kommer städa iordning lite på rummet under nattens gång (har en tendens att bli så) SKA sitta i mitt fönster ett tag också. har en lite småsjuk längtan efter att bli just småsjuk...are... :S vet inte varför. sen är jag galet sugen på en påse smågodis :(

har ändå gått upp i vikt så varför inte hamna i den onda cirkeln igen liksom.. bra där bexy, precis så man ska tänka. NOT.

längtar till torsdag <3 musik. allt tråk i skolan är värt det, när man får hålla på med det man älskar mest...på LEKTIONSTID (A) haha :D

hade nästan tänkt att mitt 300e inlägg skulle vara fullt av visdom, smarta ord och... ja, nåt av värde :S

men...nu när jag tänker till lite, så borde väl min blogg vara precis som jag är. här ska jag inte behöva prestera... orden du läser är mina tankar och mina åsikter. BEXY liksom. haha, det är sjukt... vad man kan fastna i...när det gäller att prestera alltså...

btw, alla som har facebook borde joina emelies grupp som jag nu sorgligt nog glömt namnet på :S förlåt...tänkte promota dig här xD fail <3 haha

konstigt nog är jag smått sugen på att börja kolla skolarbetet... hmm. Varför inte? har inget bättre för mig, och tvn stängdes av för ett tag sen.

natten kanske inte går till spillo då ;)

raida köket, och sen se vad som händer. låter bra :)

btw, emokväll snart?!
och victor, vi ska umgås!!! ;@

dessutom... är jag nog på det mesta, om det dyker upp något kul ;)

<3 kärlek till er, i mörkret.

(bilden fixade jag idag, i picnik.com - ganska kul sida om man känner för sånt ^^)

3 comments:

  1. Grattis till 300 fantastiska inlägg! :D <3

    Haha, tack så mycket! ^^ Gruppen heter "Alla vi som hatar "svenne-regeln"!" och jag blir överlycklig ju fler som joinar. :)

    SUPERFIN bild!! Du är dödligt snygg på alla dina bilder, förvisso, men det var något extra med denna. :)

    Du kanske behövde gråta? Ibland kan de mest obegripliga känslor släppa i och med att man gråter lite. Då kan man få mer rätsida på dem, eller åtminstone få ur sig lite skit som man går och bär på.

    Tänker på dig! KRAM

    ReplyDelete
  2. Grattis! :D *kram* The Emos want to bowl!!! WOHO! Vet inte när dock...

    KAAAAARM <3

    ReplyDelete
  3. fin bild :D
    grattis till 300 inlägg!

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .