Saturday 3 January 2009

Grattis, R.I.P, en galen film, and shit ^^

För det första;
Grattis på 18 års dagen älskade Emelie Bergholm! <3 Nu är du vuxen, och jag vet att du kommer ge mig ännu fler anledningar att se upp till dig det här året! Grattis grattis grattis och hoppas din dag blir och är underbar! <3

Grattis Tove Ankarman på din 17 års dag! :D Välkommen till "Fy sjutton" hoppas du får en fin dag, och vi kan ju starta klubb ;)

och Grattis Simon Liljegren som också fyller 17 idag! :D Du läser antagligen aldrig det här men lika mkt grattis för det ;)

...Sen för att jag är borderline och ser allt i svart eller vitt så kommer här ett R.I.P...

Till John Travoltas 16 årige son Jett :/ läste precis på texttv att han hittades igår medvetslös efter att ha slagit i huvudet i ett badkar, han fördes till sjukhus men kunde inte räddas :( Så hemskt, att förlora ett barn... Kan inte göra annat än beklaga sorgen :( (F)

sen...för att jag är värre än Balder ska jag nu skriva lite om den konstigaste filmen jag sett, men ändå så härligt dum och mysig, med det där jobbiga inslaget av amerikansk humor man har nån sorts lovehate relation till...

Billy Madison. Ja, den heter så, filmen alltså.. I korta drag; Billy Madisons pappa är förmögen och såg till att hans festande son klarade sig igenom skolan.. trots att han egentligen är... dum i huvudet ^^ hursomhelst är det tänkt att Billy ska ta över faderns affärsrörelse som består av hotell... Men Billy lever för att.. slösa bort sin tid på ingenting egentligen... iaf så bestäms det att om Billy klarar av att gå ut skolan (2 veckor i varje klass) får han ta över företaget... för att vara ärlig suger jag på recensioner och hade jag läst det här skulle jag nog inte kollat på filmen xD haha, men den var helt stört underbar och Adam Sandler förmedlar en mysko feelgood känsla i det mesta han gör ;) så... kolla in den :)

mamma har köpt sparris :') <3 så sjukt gott :'D hahahahahahah I GO CRAZY FOR ASS-PAIR-AH-GOOSE :'D <3 mmmmmmmmmmmmmm *drool*

nu är det Jönssonligan på tv...får se om man pallar, eller så byter jag till nåt som suger ut hjärncellskapaciteten till fullo ;)

flyttar för övrigt om ca 3 veckor... och, ska man hälsa på mig då är de bussar som gäller egentligen :( kommer sakna att kunna ha gemenskap utan massa krångel.. men längtar till mitt hus <3 ni vet... eller det kanske ni inte vet men förut hade jag färgerna ceriserosa (med orangea tryck på) på väggarna (utom en som är svart) vinröda lister (inte alla, en del var rosa eller svarta) och turkosblått trätak... (A) dessutom 70talstapeter i spegeldörrarna (heter så, när det är som... ja, insjunket i dörrarna, som ramar...äsch, ni fattar nog xD haha) BTW MÅSTE AVBRYTA MIG SJ, ANDRES PÅPEKADE ATT JAG BORDE SKRIVIT TACK VARE BUP OCH INTE PGA BUP I ETT INLÄGG NYLIGEN... SAMMA "FEL" PEKADES UT I JÖNSSONLIGAN FILMEN XD HAHAHA HÖRDE BARA "TACK VARE..INTE PGA.." I ALMOST LOL'D X'D MEN IAF... nu är det lila väggar, utom den svarta, och utom där sängen står för där är det ceriserosa, utan de orangea ;D listerna ska vara i guld (men det blir senare) och det blir möligtvis nån form av board <-- wtf? heter det då? eller stavas det bård här? xD haha iaf.. i guld också, på det lila :) samma blåa tak.. och, det ska bli lite orientalisk myskänsla ;) tjoho :D ni får komma och kolla... jag kommer känna mig ensam därute :) :( hehe, mixed emotions xD uhmmm... jaa... badrummet är i princip klart också :D gutt! (Y)

skolan börjar snart igen...

haha :D

just det! ska till Johanna i januari nu nån gång. det blir väl nån helg i slutet :) ska bli kul :D sen .. blir det antagligen en liten tur till gbg också (A) hehehe...

VAD SKA JAG SÄGA MER?! inget ;)

massa kärlek till vännerna <3 ni betyder and I love you guys :D

tenn-får ;) HAHAHAH hur skulle det se ut?! x'D tennsoldater visst...men tennfår..?

höhöhö ;) bajbaj <3

2 comments:

  1. Hahaha, du får mig alltid att skratta i dina blogginlägg! XD SPARRIS ÄR JÄTTEGOTT!!! MUMMS! Åh , låter rikigt fint i ditt hus :D VILL SE!!! Och tack för kommentaren på min blogg förresten ^_^ Sötskrutta <3 KRAM

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .