Sunday 11 January 2009

almost done screwing my ear up aaaand msn was fun ;D







woho ^^
örat...gjorde ont, men det är bara lite kvar... soo...får ta lite mer smärta idag helt enkelt ;D

va uppe ganska så väldigt sent/tidigt på msn ^^ haha, hamnade på testportalen och tog lite IQ tester... himla dumma... men du Carl, 52 K i e K = 52 kort i en kortlek ;) kom på det idag :D haha! fick iaf känna mig ganska dum i huvudet och rejält ägd av pöjken ^^ men men, satt och gjorde en sudoku iaf ;D haha... insåg sen när jag äntligen var klar att jag var på "nybörjare" nivån... jag har klarat av expert/avancerad nivå förut ._. min hjärna is fading away... så jag ska hitta lite sånt att pyssla med mellan msn timmarna xO he he he (A) hursomhelst, tack för sällskapet :D det var kul :)

mamma kom in o väckte mig halv 2 tror jag... sa att jag borde gå upp så jag kunde sova i natt... x) haha, tror inte jag har nån skola imorn dock xD för... jag gick bara på est. verksamhet på måndagar... och... den är slut.. ^^ tjoho.. men, får kolla upp det där ;D

bestämt mig för att ändra min kost, inget dramatiskt, men små ändringar, som jag knappast kommer lida av... för enligt vågen är det på väg åt rätt håll.. och, jag mår bra, jämförelsevis lix. så det känns som ett bra tillfälle att ta tag i det. Har en tendens att ersätta ett beroende med nåt annat, och har varit orolig för att fastna i "gå ner i vikt" delen, och att det skulle gå utför... men det känns ok nu, tänker ändå säga att jag tillåter ingripande av er...om det går för långt. men ur en hälsosam vinkel; jag behöver ärligt gå ner några kilon. och det är drf jag vill, inte som ett straff. faktiskt.

har ont i magen >______<

hm, borde färga om håret ganska snart... känns som att jag behöver mer pengar än vad som finns... kan bero på att sist försvann alla pengar till julklappar o sådär... men.... tror mamma o pappa e skyldiga mig lite (A) kan hoppas iaf ;D

HAHAH sitter o skriver celine dions the heart will go on på msn med kotte x'D så random..!

jag failade ;D men sen har jag faktist inte sett Titanic ;)

HAHA mamma.. "nej jag sitter och dricker en kopp te och äter en kex här.." x'D en kex... stackars invandrare (A)

lalala :D Around The World - 10 år sen i vår... 10 ÅR SEN! AMAGAD. sick x'D <3
och ÄLSKA Hole <3<3<3>
jaha... nu försvann all skrivglädje xD hahaha ^^ men de va dåligt me kommentarer igår ;)

still löv ju, dock :o

<3>
(bild på mig & Emma från nyårsfesten ^^)

2 comments:

  1. Du har en så söt mamma, även om hon kan vara lite "invandrig" ibland ;) Jag vet nog var din söta sida kommer ifrån ;P KRAM

    ReplyDelete
  2. men bexy, "the heart will go on" wtf

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .