Wednesday 21 January 2009

stekt valross på spett goes dampbob psyktant

onsdag idag... lighthouse börjar om 10 minuter, och jag ska inte dit. varför? fråga mig inte. har inte lust med nåt av "det där" längre. det känns främmande o långt borta...

jag ska gå till bup varannan vecka fr.o.m nu. hon förstår inte.
dom har hjälpt mig så mkt dom kunnat, tror ja.

alla sover dåligt nuförtiden..? avvaktar nog med piller... nån gång går det väl över? i hope...

ledig onsdagar ju, så ja jobbade lite med svenskan..de går framåt. sakta, men framåt iaf. usch. ja kmr faila skolan. känner de på mig ._.

carl har ja inte pratat med sen i måndags... känns ju verkligen asbra .... kanske e min hjärna som tänker i förväg o tänker de värsta...men... kan inte hindra de. o...well, I miss you.

längtar tills imorn. musiken <3 ska kolla upp att fredagen e ok då oxå..ska bli spännande ^^

gått ner lite i vikt... inget ja ser, men vågen påstår de iaf.. kanske inte hade ätit normalt innan...i dunno.. de e långt kvar iaf, tills ja e nöjd. om ja blir de? aldrig nöjd (8) heh... lyssnar inte på sån musik, men vet att den passar in.. ^^

hm...

antar att de e jag som e ointressant nu för tiden. för de e dåligt me kommentarer.. spelar ingen större roll... egentligen.

ja tror ja äter för mkt salt.. har ont...precis där gallan sitter... >_< elr, gallblåsan för att va mer korrekt ^^ ...obehagligt.

börjar 8:20 imorn, med matte...sen lunch..sen musik <3 13:30 - slut för dagen... får kolla bussar...

dampade sönder på en sak förut idag. seriöst. de e inte ofta ja blir arg, men blir ja de kan ja inte hålla de inne. ber inte om ursäkt fört heller.

ska nog lägga mig ganska tidigt...e så trött..hela tiden. mamma e sjuk, o pappa e hängig.. kul (Y)

fram tills dess blir de msn.. i hopp om ett "hej" iaf... men ja hoppas inte på nåt...


hoppas eran dag har varit ok. uhm... ja. byebye.

5 comments:

  1. "det där" 8|

    det är rätt sällan man blir inspirerad att kommentera seriöst, det är ju ändå bara ditt liv lixom; det pratar jag hellre om det irl^^

    lighthouse började för 32 minuter sen; jag sticker dit nu ändå.. ses nån gång

    ReplyDelete
  2. Vad är lighthouse? :D Jag har inte kommenterat på länge för att jag inte vatt hemma... MEN NU ÄR JAG TILLBAKA! MOAHAHAHAHAHA XD

    KRAM

    ReplyDelete
  3. Diggar rubriken! xD

    Säg till om du vill hitta på något, Bex. :) Jag lovar att inte mata dig med choklad igen. ;) xD

    Dampbob psyktant... jag har fått det på hjärnan nu. Haha!

    KRAMAR till en jättefin Bex! Den FINASTE Bexyn! I stan! In da woooorld, liksom! :D (L)

    ReplyDelete
  4. du behöver inte gå ner ett kilo till.och du är så vacker!ville bara säga det. du måste komma ihåg att köpa vitaminer.också.

    hahah.
    jaru..det kommer ordna sig.allt har en orsak <3

    ReplyDelete
  5. du vet att jag älskar dej och jag ska våld gästa.. hmm hur tusan stavas de... :S..
    aah men ialf..
    jag ska komma hem till dej..
    Äta din mat
    Tvinga dej att lyssna på min musik..
    Sova i din säng
    Och leka med din hund..
    Och så ska jag kalla dej Rebecca
    HELA TIDEN
    baara för att din mamma säjer det så gulligt :D
    och att de faktist är ett jätte fint namn..
    Jag kommer till dej de e både ett löfte och ett hot (6)
    MOUHHAHAHAH
    LOVE YOU <3 MUUUUH

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .