Sunday 25 January 2009

bokstavskombinationer ur hjärnan på Bex.


för det första måste jag be Annie om ursäkt för att jag skrämde henne med just den här bilden på bdb... (A)

förlåt! (A)

suttit o snackat med folk på msn typ hela dagen ;D mamma ska färga håret på mig om ett tag...

uhm.... haha, ja e lite tankspridd. viss människa tar upp all hjärnkapacitet xD <3

hur som helst fick jag för mig att prova fjortis-stilen, för dom är ju så söta... eller hur? ;)

puss på er sötnötter :D <3

btw; det var gottigotti med pannkakor gjorda på våffelmix med jordnötssmör & björnbärssylt <3 ;) höhöhö, yeaaah I know I disgust you! (6)

3 comments:

  1. Läskig bild. O_O Snälla, se aldrig ut så "i verkligheten". Jag föredrar den riktiga Bexy! ^^ Du är söt! <3

    ReplyDelete
  2. bli inte sån bexy, det ser hemskt ut ^^ utan att mena nåt illa :P

    hittade ett plektrum av märket Brain, och jag är ju den typen som spelar med hjärnan. hahahahahahaaaaaa!

    Du är inte bara söt bexy, du äger dom flesta (L)

    ReplyDelete
  3. Jaa, det var läskigt O__O ;P Du är en av mina modeikoner eller nåt XD Du har en så seciell stil som jag fullkomligt älskar :D Att se dig som fjortis var en chock ;P Men jag överlevde ^^

    KRAAAAM BEXKEXSPEXFLEXSEX.... eller oj :s Bex XD <3

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .