Sunday 15 March 2009

Living with you is a shade of gray...

Dave Navarro - Avoiding The Angel

Märker mer och mer för varje dag som går vart jag hör hemma, vart jag kan va MIG... Med vilka också...

Vill inte förlora någon, men jag kan inte hålla på och vara en kameleont, ändra på mig från dag till dag... Jag vill inte vara en poser. !

Mamma står i köket och gör kyckling-curry :'D det är så sjuuuukt gott *drool*

Helgen blev inte som planerad direkt.. :P

Blev fest hos Emma :) det var kul, och jag råkade skrämmas lite...

Blev lite... hm, jobbigt när jag kom hem sen... somnade på en blöt kudde om man säger så.

Lördagen avbokades, mådde inte bra och jag gjorde ingenting... bara... va.

Idag har det varit samma... lyckats vända på dygnet så >_<

får se vad veckan innehåller :D imorn ska iaf jag o fia se störda ut med värsta tuperade håret... palla åka buss sån xD aja, kan dra på mig mina stora lurar o se allmänt miffo ut så bryr sig inte folk xD hahahah

blir ganska PACKad vecka iaf ;) woho <3 :D

jaja... mat snart så jag får avsluta o kolla bdb igen ^_^

bajbaj på er :)

1 comment:

. . . . .Followers. . . . .