Saturday 7 March 2009

up and down, inside out.. and so on and so forth.. eller nåt åt det hållet....


(bild från webcamen pappa installerade igår... btw så glömde jag totalt bort att ta kort på bandet.. fail på mig! >_< .... fkfrjfnjevjrjgbh!)



torsdag:


Alexandras begravning. Den var riktigt fin, och jag & Matilda var i princip först... det kändes skönt att få det gjort, för.. det var svårt att hålla tillbaks tårarna.. speciellt när prästen gick in med hennes familj till "time to say goodbye" ... ville inte vara där då. men samtidigt kunde inget slita mig ifrån min plats.. låten gick bra, några små-missar, men att det gick över huvud taget är bra nog. Det brast för mig när hennes mamma, pappa och bror la rosor på kistan... <3

Idag var det 1 månad sen hon lämnade oss...

..vart tar tiden vägen?


fredag:


blev att ladda om batterierna så gott det gick, och försöka peppa inför Musik Direkt. Känns nästan dumt att berätta hur kul det var när man var på begravning dagen innan :S

...

Träffade emos då också.. det var länge sen :S de hade emo-kväll.. är typ... 3e..4e jag missat nu? I dunno...

Genrep sen på gymnasiet och sen dra till Bryggaren.. soundcheckade... drog till Åhmans (med sällskap av Ronny, Kevin och Tobbe ^^) åt. sen tillbaks ... ladda. peppa. sen öste vi :') åhhhh, jag vill stå på scen med bandet forever <3>


lördag: (idag alltså)


skulle egentligen kollat Josua Cup.. men, det blev inte så. orkade inte och behövde verkligen sova ut... så mycket på senaste tiden så... bara tagit det lugnt idag.. suttit och kollat igenom kläder och så som ska beställas, även tvingat mamma att hitta saker som hon ska ha ;) ligger i sängen igen... det är typ Lighthouse vid 20... men, tror knappast det blir nåt. känner mer för att.. fortsätta fundera... som jag gjort hela dagen typ. vilket misstolkats som att jag varit sur.. av..vissa. sur är jag inte. fundersam bara. grubblar en del... försöker klura ut...hur jag ska gå till väga med saker...

ni som känner mig vet att jag sätter vänner framför mig själv, och att jag har en tendens att förstora upp saker... att jag alltid lyssnar, och mår dåligt om jag inte får hjälpa...eller iaf försöka.

men.. när man förminskat det, har det i svart och vitt, och det ändå är för mycket... för mycket för att ignoreras, för mycket att ens försöka förstå... vad gör man? = bexy grubblar.

hm...


världen är hemsk ibland.


söndag eller måndag blir det nog västervik.... tisdag vet jag inte... onsdag är jag också ledig, så jag ska sätta igång med skolarbeten alltså... annars kan jag ju lika gärna hoppa av igen. jag föddes dramatisk (A)


btw Emelie, Sufjan = ren kärlek eller hur? ;)


nästa helg kommer min lillasyster hit :D ska bli så himla kul! inte umgåtts med henne på aslänge >_< ...dåligt alltså..! det blir typ ansiktsmasker som luktar choklad och masssssa One Tree Hill :D <3>


får se vad kvällen består av... men, nu har jag bloggat om läget... det mesta iaf.


dessutom vill jag bara tillägga, att det spelar ingen roll vilken situation man befinner sig i... spelar ingen roll vad som händer: vi kommer ALLTID lära oss NÅGOT av det.


...right, well.. I'll go back to thinking now...

3 comments:

  1. tack för i går bexy, så sjukt kul att va i band me dig :D

    grubbla på, det är bra
    ja ska iaf på lighthouse vid 20, men bäst att grubbla så länge det behövs^^ eller tvinga mamma nåt va de nu va

    hörs

    ReplyDelete
  2. Grattis att det gick så bra! Men synd att du missade oss. Vi måste inviga ditt "nya" hus snart!! :D Det har jag bestämt nu ;) PUSS

    ReplyDelete
  3. "det spelar ingen roll vilken situation man befinner sig i... spelar ingen roll vad som händer: vi kommer ALLTID lära oss NÅGOT av det."
    JÄVLIGT SANT!

    Sufjan är uuuuunderbaaaar! Älskar "John Wayne Gacy Jr"!! :D

    KRAAAAM

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .